18 دی روز میثاق امت با ولایت و رسوایی جریانات معاند/ مدرسه شهید سلیمانی؛ فانوس دریایی در مسیر خوشبختی انسان

ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794556

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نهم دی روز میثاق امت با ولایت و روز شرمساری جریان های معاند و معاندی است که با چادر زدن در خیابان ها و قیام علیه ارزش های اسلامی ماهیت پلید خود را نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدالحرام بیت المقدس با اشاره به ضرورت عدالت اسلامی در همه اقشار گفت: : همه اقشار جامعه و قانون مداری در نظام اسلامی نباید برای هیچکس مستثنی باشد و همه باید تابع قانون باشند.

وی با انتقاد از انتشار برخی نمودارهای دستمزدهای نجومی در فضای مجازی گفت: انتشار نمودارهای مزد غیر سنتی زیبنده نظام اسلامی نیست و قانونگذار و نهادهای نظارتی باید در این زمینه هوشیار باشند و انصاف در دستمزدها اصل مهمی است. “این را باید در نظر گرفت.

امام جمعه اراک با تاکید بر لزوم مدیریت منابع و پیشگیری از ضایعات در کشور افزود: اسلام با فقر و فقر و اسلام کاملاً با فساد و اختلاس و تنبلی و خیانت مخالف است زیرا جامعه ما اسلامی است. باید توانمندسازی مردم و جامعه، رشد علمی و علمی، محیط زیست و سلامت انسان، کار، تلاش و ایجاد روابط سالم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باشد و همه باید در این راستا گام بردارند.

وی با اشاره به ضرورت جهاد در جامعه گفت: شناخت اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی مقدمه ای برای جهاد است و نخبگان و اساتید دانشگاه باید در این مسیر پیشتاز باشند و اجازه ندهند دشمنان به هدف خود برسند. اهداف شوم از طریق عملیات روانی و مشکوک.

دری نجف آبادی ادامه داد: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بزرگترین نعمت خداوند به ملت ایران است و همه باید از این نعمت الهی به خوبی دفاع کنیم.

وی با اشاره به حماسه دی ماه گفت: 18 آذر روز میثاق امت با ولایت و روز افشای جریانات معاند و معاندی است که با چادر زدن در خیابان ها و دامن زدن به قیام علیه اسلام ماهیت پلید خود را نشان دادند. .

امام جمعه اراک افزود: آمریکایی ها با حمایت شورشیان سال 1367 تلاش کرده اند انقلابی مخملی به راه بیندازند و به تحقق اسلام آمریکایی در ایران منجر شوند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی همواره هوشیار بوده و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، گفت: ملتی که شهادت برای آن افتخار بزرگی است، هرگز تسلیم فشار و توطئه های دشمنان نخواهد شد.

حتی نجف آبادی با اشاره به دومین سالگرد 18 دی گفت: شهید سلیمانی یک عمر مجاهدت و فداکاری در راه اسلام و خدمت به انقلاب و مردم با خدا معامله کرد و بزرگترین پیروزی را به دست آورد.

وی افزود: شهید سلیمانی در دنیا و آخرت سربلند است و امروز مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت بشریت است و ملت های اسلامی با آرمان های اسلام و جبهه مقاومت تجدید میثاق کرده اند. حضور پرشور آنان در این مراسم «امروز باید مکتب این شهید بزرگوار را به خوبی تبیین و تمرین کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ولادت حضرت عیسی(ع) گفت: قرآن کریم شخص حضرت عیسی(ع) و مادر بزرگوارش را گرامی داشته و مسیحیت واقعی را اسلام و آنچه غربی ها می نامند معرفی می کند. مسیحیت. آنها دین مسیحیت را ترویج می کنند، زیرا دین مسیح مخالف الکلیسم، ظلم به مردم، قتل و جنایت، حمایت از توطئه گران علیه مسلمانان است و مسیحیت واقعی از مظلومان و امت اسلامی حمایت می کند.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده و لزوم رعایت خواسته های جمهوری اسلامی از سوی کشورهای غربی، گفت: ایران اسلامی به صراحت و صریح موضع خود را در خصوص لغو تحریم های سایر کشورها اعلام کرده و انتظار می رود کشورهای غربی به تعهدات خود عمل کنند. با لغو تحریم ها اعتماد مردم ایران را جلب کنید.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: اهانت به حرم بیش از دو میلیارد مسلمان جهان توسط غربی ها نشان از کمال همت و بی ادبی و نقض آشکار حقوق بشر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید