9 دی ماه روز روشنگری و میثاق امت با ولایت است

ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796463

سردار بچمن ریحانی گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، روزی که حادثه بزرگ و حماسه درخشان ملت شکل می گیرد و همواره با نگاه بصیرتی به مسائل اجتماعی و سیاسی در صحنه است. و ترفندهای دشمنان اسلامی. انقلاب.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله، اظهار داشت: حماسه ای درخشان از شعور و سربلندی. همیشه با نگاهی تیزبین به مسائل اجتماعی و سیاسی و ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی روی صحنه بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در این روز مردم غیور و سرافراز ایران اسلامی عمار بار دیگر حقانیت یک نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه را به اثبات رساندند. “

وی گفت: همه مردم، اصناف و اقشار با سلایق مختلف سیاسی در دفاع از نظام به صحنه آمدند و این ترفند و آشوب های شما را در داخل دشمن پیچیده کردند.

سردار ریحانی گفت: به لطف خدا با وجود هزاران شورش و سناریوهای خصمانه علیه نظام بیش از 40 سال با همه این ترفندها می گذرد اما با تسریع و پیشبرد انقلاب به قله های افتخار رسیده ایم. “

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: حرکت خودجوش افراد زیرک و آگاه در 9 دی حماسه آفرید و آن روز را در تاریخ جاودانه کرد.

وی افزود: مردم استان کرمانشاه روزی خود را مدیون استان های دیگر دانستند و به میدان آمدند و خدا را حمد کردند تا زمانی که اصولی و آگاهی و ارزشی داشته باشیم همیشه ملتی سرافراز و پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید