دفتر هیئت نظارت جناحی و جناحی نیست/ دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشیم


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883885

رئیس اداره نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی:

رئیس سازمان نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه شورای نگهبان، این دستگاه هیئت نظارت حزبی نیست و ملاک فعالیت و فعالیت، قانون مداری است و دین خود را به مردم نمی فروشیم. دنیای دیگران.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، حجت الاسلام میرابوالقاسم موسوی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: 12 نفر از اعضای محترم نگهبان هستند. شورا برای اجرای قانون شرع مقدس دست اجرایی دارد و در انتخابات نیز شبکه نظارتی در سراسر کشور وجود دارد که باید دائماً نظارت شود تا از تغییر شکل آن جلوگیری شود.

وی افزود: اگر قرار است نظارت دقیقی صورت گیرد، تنها در زمان انتخابات نمی تواند کافی باشد، بنابراین شبکه های نظارتی در تمام طول سال فعال هستند.

رئیس سازمان نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بیش از 10 هزار ناظر معتمد در انتخابات مختلف در آذربایجان غربی فعال بوده اند و همچنین 10 هزار ناظر ذخیره در استان داریم که ارتباط مستمر و به روز با آنها وجود دارد. کنفرانس های آموزشی مختلفی برای این ناظران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یکی از مظلوم ترین نهادهایی است که با اقتدار و صلابت کار می کند، تصریح کرد: مدافعان مردم سالاری دینی به یاری نظام آمده اند و با نظارت دقیق بر انتخابات این وظیفه را انجام می دهند.

موسوی تصریح کرد: طبق مصوبه شورای نگهبان این دفتر هیئت نظارت حزب نیست، بلکه ملاک عملکرد و فعالیت، قانون مداری است و دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشیم.

وی در خصوص حضور شورای نگهبان در قانون اساسی افزود: نظارت بر انتخابات در همه جای دنیا وجود دارد و در کشور ما نیز از دل قانون نهادی برای تفسیر قانون اساسی به نام شورای نگهبان تشکیل می شود. . تصويب تصميمات مجلس بر اساس شرع و قانون. بررسي و تصويب.

موسوی تصریح کرد: برای هیأت نظارت اصلاً اهمیتی ندارد که مردم به چه کسانی رأی می دهند و ملاک مجموعه قوانین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید