حرف آخر بارسا: ما دی یونگ را نمی فروشیم، اما…

حرف آخر بارسا: ما دی یونگ را نمی فروشیم، اما…

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا درباره مسائل مهم این باشگاه از جمله فروش فرنکی دی یونگ صحبت کرد و مدعی شد که بارسلونا به هیچ وجه این بازیکن را نخواهد فروخت.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا منتشر شد و رسانه های نزدیک به بارسلونا مدعی شدند که این بازیکن با توجه به شرایط مالی باشگاه با مبلغ 85 میلیون یورو به منچستریونایتد فروخته خواهد شد. چالش ها و مسائل.

با این حال رئیس بارسلونا قاطعانه اعلام کرد که قصد فروش هافبک هلندی خود را ندارد و خود این بازیکن نیز قصد دارد در این تیم بماند.

لاپورتا به خبرنگاران گفت: باشگاه‌های زیادی هستند که او را می‌خواهند، نه فقط منچستریونایتد. او را نمی فروشیم، او می خواهد بماند. من تمام تلاشم را می‌کنم تا فرانکی را نگه دارم، اما یک مشکل قانونی نیز وجود دارد که باید حل شود.

او در ادامه در مورد کریستنسن و کیسی، خریدهای جدید باشگاه صحبت کرد و گفت: ما کیسی را چهارشنبه و کریستنسن را پنجشنبه معرفی خواهیم کرد. این دو بازیکن قبلا قرارداد امضا کرده اند و معاینات پزشکی را پشت سر گذاشته اند.

لاپورتا در مورد لواندوفسکی سخت گیری کرد و فقط گفت که او بازیکن بایرن است و از او به خاطر تمایلش برای بازی در بارسلونا تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید