حرف مفتی که حرف مفتی نمی زند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شریعتمداری، مدیرعامل کیهان در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره شایعاتی مبنی بر هزینه 800 میلیون تومانی سفر رئیس جمهور به استان البرز، گفت: هزینه این سفر بسیار بیشتر از مبلغی است که در این اعلامیه آمده است! صحبت رایگان! شریعتمداری در تشریح نظر خود گفت: آقای رئیسی همانطور که همه شهادت دادند با مترو به کرج رفتند و برای افطار میهمان دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج بودند، بنابراین باید محل هزینه 800 میلیون تومانی را در جای دیگر جستجو کرد.

وی افزود: این مبلغ دستمزد حامیان داخلی آمریکا برای نشر اکاذیب و شایعه سازی علیه جریان مردمی رئیس جمهور است و نشان می دهد که سفرهای مردمی و ارزان یا ارزان آقای رئیسی دشمن چقدر برای دشمن هزینه داشته است! حرکت رئیس جمهور مردمی، چرا که مواضع و اقدامات رئیس جمهور تمام تلاش آنها را برای معرفی غرب به عنوان یک الگوی قابل قبول سوخت و نابود کرد. شریعت مداری گفت: بدیهی است که مخالفت با این نهضت الهی و نص آموزه های اسلام و انقلاب برای دشمن هزینه سنگینی داشته و 800 میلیون تومان فقط حقوق مزدوران داخلی آنهاست؛ همان هایی که نتانیاهو آنها را بزرگترین دارایی اسرائیل در ایران خواند.

در پی شکست قیام آمریکا و اسرائیل در سال 1988 و هوشیاری کسانی که فریب این توطئه را خوردند، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه رسما اعلام کرد که ایالات متحده 400 میلیون دلار برای انتقال شورشیان از خیابان ها به فضای مجازی اختصاص داده است. از آنها بخواهید که اکنون که نمی توانند در خیابان ها حضور یابند، فعالیت های خود را به فضای مجازی منتقل کنند. امروز می‌توانیم همین گروه مزدوران را ببینیم که از طریق شبکه‌های مجازی و برخی مطبوعات علیه اسلام و انقلاب و حکومت برآمده از آن شایعات و دروغ‌پردازی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید