استقلال حرف اول را می زند/ فوتبال آینده متعلق به جوانان است


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819570

این حق مردم است که بازی را از نزدیک تماشا کنند، اما امیدوارم بازیکنانم تحت تأثیر جو قرار نگیرند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل تیمی قرار داریم که به حق حرف اول را می زند و دیدار با استقلال آزمون سختی برای فرزندان خردسال ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی حسینی سرمربی پیکان درباره دیدار مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بعد از تعطیلات شروع مسابقات بسیار سخت است. اگر این با بازی بزرگی مثل استقلال همراه شود، سختی کار بیشتر می شود. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که به حق حرف اول را می زند و آزمون سختی برای فرزندان خردسال ما است. با توجه به تمرینات و برنامه ریزی هایی که داشتیم امیدوارم بچه ها شرایط خوبی داشته باشند و بتوانند مقابل استقلال فوتبال قابل قبولی ارائه دهند.

وی در خصوص حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار گفت: فوتبال با تماشاگر با فوتبال بدون تماشاگر تفاوت زیادی دارد. حضور تماشاگران حال و هوای بسیار خوبی به ورزشگاه و بازی می دهد. تماشای این مسابقه از نزدیک حق مسلم مردم است. البته بازیکنان جوان ما 2-3 سال است که جلوی تماشاگر بازی نمی کنند و بسیاری از آنها حتی در ورزشگاه آزادی با تماشاگر بازی نکرده اند. امیدوارم اسیر جو بازی نشوند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خیلی از داوران 2-3 سال است که جلوی تماشاگران سوت نمی زنند. امیدوارم داور تحت تاثیر جو بازی قرار نگیرد اما حضور تماشاگران گرمای بسیار خوبی به بازی می دهد.

حسینی درباره تعریف فرهاد مجیدی از جوانان پیکان گفت: مجیدی به تیم ما لطف دارد و امیدوارم فردا بازی بسیار خوبی را مقابل تیم بسیار خوب استقلال انجام دهیم.

وی توضیح داد که یکی از سایت های سوئیسی اعلام کرد که تیم پیکان جوان ترین ترکیب 10 لیگ معتبر آسیایی را از ژانویه 2021 در اختیار دارد و البته خودش چنین رکوردی در تیم نفت مسجد سلیمان به ثبت رسانده است که نشان می دهد با جوانان زندگی می کند. بودجه تیم هایی که من رفتم محدود است و سعی می کنیم با توجه به این بودجه بازیکن جذب کنیم. پیکان در سال های اخیر آکادمی خوبی در تهران داشته است و همیشه سعی می کنیم به بازیکنان جوان و مستعد فرصت دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: فوتبال در آینده متعلق به این جوانان است و باید به آنها اعتماد کرد و به این افراد فرصت داد. امیدوارم از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

حسینی در خصوص غایبان پیکان برابر استقلال گفت: متاسفانه سامان فلاح را نداریم. با وجود اینکه از تیم امید خواستیم در اردوی اخیر این تیم شرکت نکند اما او در این اردو حضور داشت و مصدوم شد. از آنجایی که ایمان اکبری، مدافع میانی خود را از دست دادیم، هر دو مدافع میانی را نداریم. بحث ما این است که وقتی فلا در لیگ برتر عادی بازی می کرد چه نیازی به این اردوی کوتاه تیم امید بود.

وی خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید در تیم های باشگاهی خود ثابت نیستند و باید در این اردو حضور یابند. سامان فلا در پیکان ثابت بازی می کرد و بهترین تجربه برای او حضور در دیدارهای سختی مانند بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. در این مسابقات بزرگ او بالغ تر شد. و ما ضربه خوردیم و فالا که نمی تواند در این بازی بزرگ بازی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید