نکونهام پایتخت فوتبال ماست. آینده تیم ملی ایران متعلق به اوست


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915591

حضور سرمربی و ستاره سابق تیم ملی در اردوی فولاد;

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه عبدالعلی چنگیز از اردوی تیم فوتبال در دبی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا؛ حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که در حاشیه تمرین تیم فوتبال فولاد در محل تمرین ایران در دبی حضور داشت، گفت: آقای نکونام در فوتبال اسپانیا بازی می کرد که یکی از اصلی ترین بازیکنان این تیم است. قطب های فوتبال از زمان های قدیم، از Xhento و سانتا ماریا. ستاره های این تیم و بازیکنان بزرگی مانند پوشکاش و دی استفانو نیز در رئال مادرید که یکی از معتبرترین لیگ های جهان است حضور داشتند. من دوران حرفه ای او را در اوساسونا دنبال کردم و هنوز گلی را که به بوردو در لیگ اروپا زد را به یاد دارم.

وی در ادامه بیان کرد: آینده تیم ملی متعلق به اوست، نکونام سرمایه فوتبال ایران است و به احترام تیم باشگاهی و بازیکنانش با رد پیشنهاد تیم ملی کار خوبی انجام داد. نمی دانم دلیل دیگری دارد یا نه، اما از دور شاهد اتفاقات بودم، برداشت شخصی من این است که او به قراردادش با فولاد پایبند بوده و این تعهد کمتر در جامعه فوتبال به چشم می خورد، او در فوتبال خوزستان کار می کند. که خیلی دوست دارم. اغراق نیست اگر بگوییم نکونام از معدود مربیانی است که تمام فاکتورهایی را که یک سرمربی برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران باید داشته باشد را در اختیار دارد. او دوران مربیگری را پشت سر گذاشته و تجربه خوبی دارد و فکر می کنم افراد انگشت شماری در فوتبال ایران هستند که همه عوامل هدایت تیم ملی را دارند.

سرمربی تیم ملی بالاخره درباره شرایط فولاد گفت: فولاد تمام فاکتورهایی را که یک تیم باید برای پیشرفت داشته باشد در اختیار دارد و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم این عوامل دست به دست هم بدهند و اشغال کنند. جایی در ذهن و قلب همه اعضا. این تیم است، آنها خواهند آمد و من منتظر موفقیت این تیم در فولاد هستم.

دیدگاهتان را بنویسید