ما به گل محمدی حق می دهیم اما تیم ملی فوتبال خط قرمز ماست


ساعت: 21:41
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895136

هفته هفتم لیگ برتر بین 8 تا 9 مهرماه برگزار می شود.

مسئول کمیسیون مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تیم ملی خطر سرخ ماست و اولویت فوتبال کشور محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی پس از جمع بندی جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتر با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: با توجه به اینکه جلسه در مورد باشگاه ها بود اجازه دهید مدیران باشگاه صحبت کنند.

وی درباره عوامل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن مجوز حرفه ای از سوی باشگاه ها تصریح کرد: قوانین سال هاست که برقرار بوده و تزلزلی نداشته است. مقررات سخت تر شده اند، نه آسان تر. باشگاه ها باید از همین الان شروع به کار کنند. مدیر صدور مجوز به صورت حرفه ای ارائه می شود و کار خود را به خوبی انجام می دهد. امیدوارم همه چیز مثل سال های قبل به نود دقیقه کشیده نشود.

مدیرعامل سازمان لیگ درباره برنامه ادامه لیگ برتر پس از پایان هفته ششم گفت: پس از برگزاری بازی ها در 20 شهریور، تیم ملی وارد اردوی داخلی می شود و 30 بازیکن در این اردو حضور خواهند داشت. و بازیکنان لژیونر نیز شب فیفادی وارد اردو می شوند اتریش می شوند. به احترام تیم ملی، برنامه ای برای برگزاری مسابقات لیگ نداریم و یک هفته بازی را از دست داده ایم. اما اولویت تیم ملی است.

مهدی در خصوص تغییر زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر از جمله دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با حریفان اظهار کرد: صداوسیما از ما خواست ساعت 19:30 بازی ها را تعیین کنیم تا با قسمت اخبار تداخل نداشته باشیم. بازی های استقلال و پرسپولیس. آماده اجرای مسابقه بودیم اما در مجموع کنداکتور پخش تغییر کرد و به ما نامه دادند و به همین دلیل برنامه مسابقات این دو تیم تغییر کرد. برای بازی های باقیمانده پروازها تغییر ساعت داشت و مشکلاتی برای برخی باشگاه ها به وجود آمد.

وی در پاسخ به انتقاد یحیی گل محمدی از کمبود امکانات و بی کیفیتی چمن ورزشگاه آزادی، گفت: من کاملا به گل محمدی و همه سرمربیان این حق را می دهم که کیفیت بازی ها در مکانی باشد که چمن خوبی دارد و از زیرساخت های مناسب استفاده می کند. سازمان لیگ تا جایی که می تواند زور می زند، اما بپذیریم، زیرساخت ها در حداقل شرایط هستند و زنده نگه داشتن چمن بسیار سخت است. ما فقط دو ورزشگاه در تهران داریم و فشرده شدن مسابقات کیفیت چمن را پایین می آورد.

مدیرعامل سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا پروژکتورهای موجود در همه ورزشگاه ها قابلیت برگزاری بازی های زیر نور را دارند، گفت: می توان گفت 95 درصد ورزشگاه ها شرایط برگزاری بازی در شب را دارند و چندین باشگاه را برای این کار تحت فشار قرار داده ایم. .

مهدی با اشاره به برنامه مسابقات لیگ برتر پس از پایان اردوی تیم ملی اعلام کرد: در طول اردوی تیم ملی، برنامه هفته های هفتم تا پانزدهم را اعلام می کنیم. هفته هفتم بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی برگزار می شود. تیم ملی 14 مهرماه به ایران بازمی گردد و بین روزهای هشتم تا نهم هفته هفتم برگزار می شود.

وی در خصوص سهمیه حضور بانوان هوادار در بازی استقلال – پیکان گفت: موضوع حضور هواداران زن و مرد بر عهده شورای تامین است. بسیاری از باشگاه ها به دلیل فراهم بودن زیرساخت های لازم درخواست حضور هواداران زن در مسابقات خانگی خود را داده بودند اما با توجه به حضور بانوان در مرحله آزمون و خطا هستیم تا بتوانیم شرایط حضور آنها در ورزشگاه های دیگر را فراهم کنیم. تا حفظ کرامت و تامین زیرساخت ها . به محض ایجاد زیرساخت، دستورالعمل حضور هواداران به باشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چند درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران استقلال قرار می گیرد، گفت: زیر 50 یا 50 درصد ورزشگاه.

دیدگاهتان را بنویسید