کی روش با تاریخ دربی مشکلی ندارد/ تیم ملی خط قرمز ماست


ساعت: 22:37
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900262

برنامه های خود را با تیم ملی هماهنگ خواهیم کرد

رئیس کمیسیون مسابقات سازمان لیگ گفت: سرمربی تیم ملی برای برگزاری دربی قبل از شروع اردوهای تدارکاتی مشکلی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ برگزاری دربی پایتخت گفت: طبق برنامه فدراسیون فوتبال آخرین روز رقابت ها در لیگ برتر قبل از حضور تیم ملی در اردوی تدارکاتی و اعزام جهان 22 آبان خواهد بود. به شرطی که برنامه های تیم ملی تغییر نکند و برگزاری احتمالی آخرین دیدار دوستانه تیم ملی باعث وقفه در کار ما نشود. در مجموع آخرین رقابت لیگ برتر را می توانیم در 22 آبان برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر زمان دربی برای کی روش وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: در جلسه ای که برگزار کردیم کی روش اعلام کرد که شرایط خاصی برای دربی وجود ندارد و ما برای این دیدار آماده هستیم. کی روش و کادر فنی تیم ملی هم تمام مسابقات لیگ برتر را تماشا کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: می‌دانم مسئولان تیم ملی در تلاش هستند تا سایر بازی‌های دوستانه خوب را برای تیم ملی هماهنگ کنند، اما اگر برنامه‌ریزی خاصی صورت نگیرد و تاریخ‌ها تغییر نکند، به همین منوال ادامه می‌دهیم. همان طرح قبلی بدون شک خط قرمز ما تیم ملی است و برنامه های خود را با آن هماهنگ می کنیم.

مهدی درباره برگزاری بازی های هفته هفتم لیگ برتر گفت: تا آن لحظه تمام بازی های لیگ برتر برگزار می شود. جلسات هماهنگی تمامی بازی های هفته هفتم برگزار شده و سپس برای انجام بازی های هفته هشتم آماده می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید