تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش قیمت گوشت قرمز در یزد ممنوع است/ مشکلی برای عرضه گوشت قرمز در یزد نداریم.


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820234

مدیر توسعه جهاد کشاورزی استان یزد:

مدیر توسعه تجارت سازمان کشاورزی استان یزد گفت: با حمایت عرضه کنندگان و توزیع کنندگان گوشت قرمز تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمتی در یزد نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نعمت الله جعفری، مدیر توسعه کسب و کار سازمان جهاد کشاورزی یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش قیمتی در گوشت قرمز در یزد نخواهیم داشت، گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز در استان یزد وجود دارد. انشاالله از امروز شاهد حل شدن بازار گوشت در یزد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در صورت تداوم روند افزایش قیمت عرضه کنندگان گوشت تا پایان ماه مبارک رمضان، تصمیم بر افزایش قیمت گوشت پس از این ماه گرفته می شود و در صورت توقف روند، قیمت های فعلی را حفظ می کنیم. و افزایش قیمتی ندارند.»

جعفری درباره کمبود گوشت اخیر در بازار یزد نیز گفت: استان یزد برای تامین گوشت قرمز به استان های دیگر وابسته است و همین امر موجب محدودیت عرضه گوشت در استان شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان کشاورزی جهاد یزد در پایان گفت: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تقاضای گوشت افزایش یافته است اما در حال حاضر کمبود گوشت قرمز در بازار یزد وجود ندارد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید