امنیت و منافع ملی ایران خط قرمز ماست/ برگزاری مرحله پایانی رزمایش ایران مقتدر در دشت مغان


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904732

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت و منافع ملی ایران خط قرمز ماست و چون روی این موضوع حساس هستیم، رزمایش اختیارات نیروی زمینی سپاه را انجام می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد پاکپور ظهر امروز همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار ایران مکتار در بین مردم پارس آباد مغان اظهار داشت: امنیت، صلح و منافع ملی اولویت و خط قرمز ماست و برگزاری رزمایش قدرت نیروی زمینی سپاه گویای این روند است.

وی با اشاره به اینکه منطقه مغان از نظر آب و خاک حاصلخیز یکی از مناطق ویژه کشور است افزود: مردم منطقه مغان سالهاست نقش اساسی در امنیت مرزها داشته و نقش ویژه ای نیز داشته اند. در اقتصاد و کشاورزی

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی سخنانی با اشاره به اعمال قدرت توسط ایران قدرتمند گفت: نزدیک به 10 روز است که این رزمایش بزرگ را در منطقه شمال غرب کشور انجام می دهیم.

سردار پاکپور با بیان اینکه رزمایش را با توجه به شرایط مناطق کشور انجام می دهم ادامه داد: برنامه های رزمایش مختلفی در دستور کار است اما مکان و زمان برگزاری رزمایش بستگی به حساسیت منطقه دارد.

وی بیان کرد: منطقه خلیج فارس به دلیل تامین انرژی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین هر ساله رزمایش های زیادی را در آنجا برگزار می کنیم تا اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ارس و منطقه قفقاز هم این مسائل حساس را دارند، زمانی که منطقه قره باغ در اشغال بود با اعزام نیرو چندین شهید دادیم اما اگر تغییری در مرزهای ژئوپلیتیکی ایجاد شود. ، به هیچ وجه نمی توان آن را پذیرفت.

سردار پاکپور افزود: دشمن ما رژیم صهیونیستی در قالب شرکت های مختلف در حال ایجاد پایگاه در برخی از کشورهای همسایه ما در مرزهای شمالی است و قطعاً اجازه نمی دهیم این رژیم جنایتکار در مرزهای ما پایگاه داشته باشد.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی هر جا که احساس خطر کند، ارتش عظیمی از نیروهای مسلح را به آن منطقه می فرستد و در آنجا مستقر می کند که این نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح ایران است. نیروها.”

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هیچ تجهیزاتی نداشتیم اما با دشمنان مقابله کردیم و به پیروزی رسیدیم. در حال حاضر به اقتدار ایران اسلامی هیچ کشوری در دنیا نمی تواند به کشور ما از چپ نگاه کند.

سردار پاکپور با اشاره به پیام اعمال قدرت ایران قدرتمند تصریح کرد: ما با هیچکس با منافع ملی و امنیت ملی خود شوخی نمی کنیم و هیچ تغییری در مرزها که به منافع ملی و امنیت ملی ما لطمه وارد کند را نمی پذیریم.

وی در پایان با بیان اینکه مرحله نهایی اقتدار توسط ایران قدرتمند در دشت مغان انجام می شود، تصریح کرد: از مردم مناطق مرزی استان های آذربایجان شرقی و غربی، استان اردبیل و استان اردبیل تقدیر و تشکر می کنیم. منطقه دشت مغان به دلیل پذیرایی از سربازان و نگهبانانشان.

دیدگاهتان را بنویسید