اجازه نمی دهیم صهیونیست ها در مرزهای ایران پایگاه داشته باشند/ اجرای آخرین مرحله رزمایش قدرت در دشت مغان


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904689

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در حال ایجاد پایگاهی در قالب شرکت های مختلف در برخی از کشورهای همسایه ما در مرزهای شمالی است و قطعاً اجازه نمی دهیم آنها در مرزهای شمالی پایگاه داشته باشند. مرزهای ما

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار محمد پاکپور پیش از ظهر امروز همزمان با رزمایش اقتدار در دیدار صمیمی با مردم پارس آباد مغان اظهار داشت: منطقه مغان یکی از حاصلخیزترین مناطق کشور از نظر آب و هوا است. خاک و مردم دشت مغان در دوران شوروی سابق بوده و اکنون نقش اساسی در امنیت مرزها و نیز نقش ویژه ای در اقتصاد و کشاورزی داشته اند.

وی افزود: نزدیک به ده روز است که در منطقه شمال غرب کشور رزمایش انجام می دهیم، برنامه های مختلفی برای رزمایش داریم اما مکان و زمان بستگی به حساسیت آن منطقه دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطقه خلیج فارس به دلیل تامین انرژی کشور از اهمیت ویژه ای برای کشورمان برخوردار است به طوری که هر ساله رزمایش های متعددی را در آنجا برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه ارس و قفقاز نیز این حساسیت را دارد، تصریح کرد: در مدتی که منطقه قره باغ در اشغال بود، نیرو فرستادیم و چندین شهید دادیم، اما اگر تغییری در مرزهای ژئوپلیتیکی ایجاد شود، در هیچ کدام تغییر نمی کند. راه راه قبول میکنم

وی در ادامه سخنان خود گفت: دشمن اصلی ما رژیم صهیونیستی در قالب شرکت های مختلف در حال ایجاد پایگاه در برخی از کشورهای همسایه ما در مرزهای شمالی است و قطعاً اجازه نمی دهیم آنها در مرزهای ما پایگاه داشته باشند. مرز ها.

سردار پاکپور در ادامه سخنان خود به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که اینها نیروهای مسلح ایران هستند.


اجرای مرحله نهایی رزمایش ایران قووی در دشت مغان



وی در این خصوص افزود: ما در دوران دفاع مقدس هیچ تکنیکی نداشتیم اما به لطف خداوند به درجه ای از بازدارندگی رسیده ایم که هیچکس و هیچ کشوری در دنیا نمی تواند به کشور ما نگاه کند.

وی با اشاره به پیام رزمایش قوی ایران، تصریح کرد: ما با هیچکس با منافع ملی و امنیت ملی خود شوخی نمی کنیم و هیچ تغییر مرزهایی که به منافع ملی و امنیت ملی ما لطمه بزند را نمی پذیریم.

سردار پاکپور در پایان با بیان اینکه آخرین مرحله رزمایش اقتدار ایران در دشت مغان انجام می شود، تصریح کرد: از مرزنشینان استان های آذربایجان شرقی و غربی استان اردبیل و دشت مغان تقدیر و تشکر می کنم. منطقه، که سربازان و نگهبانان در حال بازدید از آنها هستند، یکدیگر را نوازش کردند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید