ما هیچ ادعایی در مورد تمامیت ارضی ایران نمی پذیریم/اجازه دخالت نمی دهیم


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917347

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعاهای مطرح شده در آن علیه ایران گفت: ما هیچ ادعایی در مورد تمامیت ارضی ایران را نمی پذیریم و انجام می دهیم. اجازه ندهید کسی در امور داخلی و تمامیت ارضی و ارضی ایران دخالت کند ما ایران را نمی دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ابتدای نشست خبری این هفته با خبرنگاران داخلی و خارجی با اشاره به مجاهدت های گرانقدر شهید سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و… شهدای دیگر در راه مقاومت در برابر توطئه ها و سلطه بین المللی منطقه ای و تروریسم داعش.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین درباره بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعاهای مطرح شده در آن علیه ایران گفت: اتهامات بی اساس مندرج در این بیانیه را محکوم و می دانیم. بی اساس

کنعانی در ادامه با بیان اینکه مطالب و ادعاهای مندرج در این بیانیه درباره فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را رد می کنیم، ادامه داد: هیچ ادعایی در مورد تمامیت ارضی ایران را نمی پذیریم و اجازه می دهیم هرکسی در امور داخلی و تمامیت ارضی ایران و شما دخالت کند. هیچ سرزمینی به ایران نخواهد داد.

کنعانی در این نشست بار دیگر با انتقاد از موضع برخی مقامات غربی در قبال حوادث و ناآرامی های اخیر در ایران گفت: امروز لیست جدیدی از تحریم های مربوط به اتحادیه اروپا، برخی از چهره های اتحادیه اروپا و تحریم ها برای برخی اعلام و اجرا می کنیم. نهادهای انگلستان و افراد و مقامات خاص آن کشور.

این خبر کامل شد

دیدگاهتان را بنویسید