دشمن تحمل ایران مستقل و مقتدر را ندارد/اعتراض نباید امنیت کشور را برهم بزند


ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901723

شعبانی با تاکید بر اینکه اعتراض نباید منجر به از بین رفتن امنیت کشور شود، گفت: در حوادث اخیر نبرد برای بی حجابی و بی حجابی نبود، بلکه نبرد برای استقلال، جایگاه و اقتدار ایران اسلامی است. زیرا دشمنان نمی توانند ایران قدرتمند و مستقل را تحمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد شعبانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار شرق وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور گفت: بیانات انقلابی مقام معظم رهبری دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (علیه السلام) نشان از توانایی حاکمیت ایشان در ابعاد مختلف و اینکه مردم و مسئولان زیادی در پشت سر آن حضرت قرار دارند. .

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با بیانات ارزشمند خود فضای مه آلود را پاک کرده اند، افزود: ایشان از موضع اشتباه و عدم مطالعه گلایه کردند و فرمودند بعد از روشن شدن مسائل اگر متوجه نشدید باید متوجه اشتباه خود شوید و نسبت به آن اقدام کنید. نقشه دشمنان خارجی

شعبانی با تاکید بر اینکه شهرک ها باید در اعتراضات موضع گیری مناسبی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این شرایطی که انقلاب تهدید شد، دیدیم که املاک موضع گیری نکردند و سکوت کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تحریکات قومیتی دشمنان ادامه داد: کردها و بلوچ ها به اسلام و میهن خود علاقه مند هستند و نقشه دشمنان برای ملت بلوچ و کرد به جایی نمی رسد.

وی با اشاره به مواضع برخی از چهره های ورزشی و هنری در اتفاقات اخیر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با جذب حداکثری در این زمینه فرمودند جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و حرف چهار نفر با رفتار دشمن. ارزشی ندارند

شعبانی تصریح کرد: در حوادث اخیر جوانان و نوجوانان آشفته باید متوجه اشتباهات خود شوند اما عناصر نفاق، تجزیه طلبان و بازماندگان رژیم پهلوی باید محاکمه و مجازات شوند و نمی توان آنها را نادیده گرفت.

این کارشناس مسائل سیاسی به کلید واژه امنیت در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر اعتراض امنیت جامعه را تهدید می کند باید با آن برخورد کنیم و با حمله به پایگاه بسیج و آسیب آن مقابله کنیم. به اموال عمومی و آتش زدن مسجد باید در نظر گرفته شود. ضدامنیتی در اختیار گرفتن امنیت داخلی کشور و تضعیف جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض نباید امنیت کشور را مختل کند، افزود: در حوادث اخیر دعوا بر سر حجاب و بی حجابی نبود، زیرا وقتی عنصر سیاسی آمریکا این موارد را با دیوار برلین مقایسه می کند، باید بفهمیم که دعوا برای استقلال، جایگاه و اقتدار ایران است.» این اسلامی است و دشمنان نمی توانند ایران مستقل و مقتدر را تحمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید