پیشرفت و امنیت جامعه در گرو یک جهاد بزرگ است/ هیچکس جز مردم ایران نباید سرنوشت خود را رقم بزند


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910643

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موضع گیری و همراهی ملت از کلمه حق را موجب از بین رفتن توطئه های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت و امنیت جامعه در گرو جهاد بزرگ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه شما آینده سازان قدرت دفاعی ما در دریاها هستید. اجازه دخالت و تجاوز در کشور را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت و حمایت از کلمه حق، دسیسه های دشمن را از بین می برد، خاطرنشان کرد: پیشرفت و امنیت جامعه در گرو یک جهاد بزرگ است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه پیش از این سازه های قدرت ما را دیگران ساخته بودند، گفت: این بدان معناست که پایه های قدرت ما در دست دیگران بود، اما به قدرت الهی، اکنون به این قدرت و فناوری دست یافته ایم و دشمنان آن ها آنها را می کنند. از آن بترس


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برای مستقل بودن باید در علم، فناوری، تولید انرژی، اقتصاد و فرهنگ استقلال کامل داشته باشیم که نشانه های اصلی هویت یک جامعه است.


سردار فدوی با تاکید بر اینکه هیچکس جز مردم ایران نباید سرنوشت خود را رقم بزند، گفت: این پیام ماست، اگر کسی بخواهد سرنوشت ما را رقم بزند با آنها برخورد جدی می کنیم.
وی افزود: قدرت ما مهارناپذیر است و همه باید این پیام را بدانند، اجازه دخالت بیگانه در امور کشور را نخواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس با اشاره به اینکه امروز به فضل الهی کنترل دریایی خود را حفظ کرده و حوزه دریایی خود را گسترش داده ایم، گفت: امروز فناوری دریایی را در سطح مناسبی ارتقا داده ایم. که قدرت است که مهم است.


در بخش اول این مراسم سردار عبدالرضا دبستانی فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) ضمن ارائه گزارشی از نحوه ارائه دانشجویان و اساتید، اظهار داشت: ماموریت نیروی دریایی ارتش. سپاه تربیت پاسداری در سطح جمهوری اسلامی مطالبه گرترین است.


باید بگویم؛ سردار فدوی در این بازدید از مواضع و تجهیزات دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز به مخالفت با نیروی دریایی سپاه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید