حیات و پیشرفت کشور در گرو تامین و تقویت امنیت است/ جهاد تبیین رسالت و وظیفه مهم همگان است.


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904364

آیت الله دری نجف آبادی گفت: حیات و پیشرفت کشور در گرو تامین و تقویت امنیت در بخش های مختلف است، بنابراین هرگونه سهل انگاری در امنیت، سوء استفاده دشمنان را به دنبال خواهد داشت و آسیب های زیادی به کشور وارد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان گفت: در حوادث و اغتشاشات اخیر رسانه های سعودی و آمریکایی به همراه دستگاه های اطلاعاتی جبهه استکبار و … رژیم صهیونیستی در هرج و مرج و اخلال در امنیت کشور نقش داشته و حمایت رئیس جمهور از هرج و مرج و بی نظمی آمریکا در ایران نشان می دهد که ملت حماسه ایران را به رسمیت نمی شناسد.

وی افزود: شأن و جایگاه ملت ایران بسیار بالاتر از این است، اگر آمریکایی ها و بیگانگان بخواهند از ملت حمایت کنند قطعا ملت اجازه نمی دهد این افراد استکبار کنند چرا که تاریخ نشان داده است که هیچ گاه با بیگانگان همدردی نمی شود. ملت ایران».

دری نجف آبادی تصریح کرد: جهاد تبیین رسالت و وظیفه مهم همگان است و باید برای نوجوانان و جوانان کار فرهنگی موثری انجام شود تا دسیسه های دشمنان در جنگ شناختی نتواند اراده آنها را تضعیف کند و با جهاد تبیین و با روایت درست نوجوانان می توان از شر دسیسه های دشمنان نجات یافت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اذعان داشت: لازم است آموزش و پرورش و دانشگاه ها به موضوع جهاد توجه بیشتری داشته باشند و خلأها و وقفه های ایجاد شده در عرصه آموزش و پرورش را جبران کنند و این امر مستلزم همه عزم گرد

وی خاطرنشان کرد: تحلیل صحیح شرایط و استفاده از فرصت ها و ظرفیت جهاد برای تبیین و روایت صحیح حماسه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف یک ضرورت است و باید مورد توجه نخبگان، مدیران و مسئولان کشور قرار گیرد. .

عضو هیئت امکان سنجی گفت: امنیت امری مهم است که در قرآن کریم و سوره اهل بیت(ع) بر آن تاکید شده است و امنیت زیرساخت و زیربنای هر حرکت و پیشرفتی است و پایه های آن جامعه با امنیت شکل می گیرد و اگر امنیت نباشد جامعه بی هویت می شود و دزدی و فرهنگ های زشت حاکم می شود.

دری نجف آبادی با بیان اینکه امنیت موجب ارتقای سرمایه های مادی و معنوی کشور می شود افزود: در فرهنگ اسلام امنیت از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و حیات و پیشرفت کشور در گرو تامین و تقویت امنیت در بخش های مختلف است، بنابراین هرگونه سهل انگاری در امنیت، سوء استفاده دشمنان را به دنبال خواهد داشت و خسارت زیادی به کشور وارد می کند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی منشأ شرارت و خشونت در منطقه و جهان هستند، گفت: در 80 سال گذشته بیش از 50 جنگ بزرگ و ده ها کودتا علیه ملت ها به راه انداخته اند. آنها حق دارند با ایجاد سازمان های بین المللی که متعلق به خودشان است، این کار را انجام دهند، آنها برای خود حق وتو ایجاد کردند و تمام قطعنامه های علیه رژیم صهیونیستی را در آن سال ها وتو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی مسیر جدیدی را در دنیا ایجاد کرد و با تمام قوای دنیا روبرو شد و تنها با رهبری ولی فقیه و همراهی مردم و معنویت بود. و امروز ایران اسلامی به برکت رهبری رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد.

وی تصریح کرد: امنیت در انقلاب اسلامی توأم با ایمان و معنویت است و البته امنیت، عدالت و آزادی به هم وابسته هستند و امنیت مبنای آزادی های مشروط و قانونی است و اگر امنیت نباشد آزادی معنا ندارد. و انقلاب اسلامی الگوهای امنیتی موفقی را به جهانیان ارائه می دهد.

دری نجف آبادی تصریح کرد: اغتشاشات، آشوب های خیابانی، آتش زدن اموال، هتک حرمت مقدسات و تعرض به ماموران امنیتی در فرهنگ اسلام و انقلاب قابل قبول نیست و این گونه اقدامات تخریبی قطعا محکوم به شکست است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا به نام امنیت، آزادی و حقوق بشر به دنبال غارت منابع کشورهاست، افزود: گرگ های آمریکایی بویی از امنیت نبرده اند و آزادی و امنیت را نمی توان با زور و خشونت برقرار کرد. و اسلحه، و امنیت در سایه ایمان است، معنویت و تقوا برقرار است و برقراری عدالت در جامعه لازمه امنیت آن است.

وی نیروهای مسلح را سرمایه بزرگ و ارزشمند و تامین کننده امنیت کشور دانست و گفت: هرگونه تعرض و تجاوز به نیروهای مسلح خیانت به امنیت کشور است و دشمن به دنبال زیر سوال بردن امنیت و تضعیف اقتدار نیروهای مسلح است که قرار است هوشیار باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر دلقک ها و مزدوران آمریکایی رژیم جعلی صهیونیستی به همراه منافقین و برخی از خائنان داخلی آنها برای تضعیف امنیت کشور به میدان آمده اند. جبهه استکبار و حامیان صهیونیست و عرب آنها به دنبال سوریه ای شدن بودند، آنها ایران بودند و البته به برکت هوشیاری ملت، آرزوی خود را به گورستان خواهند برد و ملت ایران اجازه تعبیر خواب گرگ آمریکایی را نخواهد داد.

وی افزود: حضور فعال در مدارس و دانشگاه ها و انجام کار فرهنگی موثر و تحقق جهاد تبیین باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد و در این راستا از ظرفیت نخبگان استفاده کنند و با رهبری شایسته به شاگردان اجازه ندهند. فریب دروغ های دشمنان را بخورید.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: مشکلات کشور در سایه انقیاد ولایی و وحدت همه جانبه حل می شود و باید با افزایش بهره وری، تقویت تولید ملی و تعامل و هم افزایی همه جانبه، پیشرفت و حرکت شتابان کشور را تضمین کرد. و نجات کشور از وابستگی در بخشهای مختلف در اولویت است و کشور مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با تحریم های دارویی، نفتی و بانکی به دنبال آسیب رساندن به سلامت و امنیت جامعه اسلامی هستند و سوال اینجاست که چرا آمریکایی ها مشروبات الکلی، سیگار، دخانیات و مواد مخدر را تحریم نمی کنند. و این نشان دهنده ذات شیطانی آمریکایی هاست که به دنبال زیر سوال بردن هویت ملت ایران هستند و ملت ایران قطعا هوشیار و بیدار توطئه ها هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید