جهاد تبیین و آگاهی از رسالت های مهم امروز دلواپسان و دوستداران کشور و نظام اسلامی است.


ساعت: 21:02
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902248

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت های اخیر اقتصادی کشورمان گفت: دشمن از کار و تلاش مستمر برای تحقق پیشرفت کشور آسیب می بیند و می خواهد در این مسیر اختلال و وقفه ایجاد کند و باید با دو برابر شدن دشمن را ناکام بگذاریم. کار و آزاد کردن کار مردم. این امر مردم را روز به روز امیدوارتر می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به حوادث روزهای پایانی کشور، بصیرت و قدرت تحلیل در مردم را عامل مهمی در شناخت قانون و ایستادگی دانستند. راهش

آیت الله رئیسی با آگاهی از تحلیل و تبیین مقام معظم رهبری از حوادث اخیر و ریشه های آن، به چند نکته مهم در این زمینه اشاره کرد.

رئیس جمهور با تشریح ابعاد مختلف حوادث اخیر، متولیان امنیت عمومی را موظف کرد با کمک مردم و هوشیاری و هوشیاری، امکان اخلال در نظم عمومی و زندگی مردم را از اغتشاش گران دور کرده و برای حفظ امنیت تمام تلاش خود را انجام دهند. و ایجاد آرامش در کشور و ایجاد فضای مناسب برای کار، تلاش و زندگی روزمره شهروندان.

آیت الله رئیسی جهاد برای تبیین و آگاهی را یکی دیگر از رسالت های مهم امروز دلسوزان و دوستداران کشور و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال خلط آگاهی عمومی با جنگ روانی و شایعه پراکنی و ایجاد رعب و ناامیدی در جامعه است. .

بر این اساس رئیس جمهور از اصحاب تریبون و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی خواست در تبیین واقعیات و ارائه گزارش دقیق از ابعاد و پشت صحنه اغتشاشات و اغتشاشات اخیر نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا دشمن نتواند واقعیت را با این اغتشاشات مخدوش کند. داستان های گیج کننده

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه صیانت از حقوق بشر ذات و اساس نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در هر حادثه ای باید پیگیری های لازم صورت گیرد تا به کسی ظلم نشود، اما نباید مسائل فرعی را وارد کرد. جای مشکلات اصلی و مشکل اصلی نباید منحرف شود.

رئیس جمهور توجه به تولید محتوای دقیق و مبتنی بر واقعیت در فضای رسانه ای و مجازی را برای ارائه روایت واقعی و واقعی از حوادث کشور مهم دانست و افزود: این امر در حوزه دیپلماسی و برای وزارت امور خارجه، سفارتخانه ها، رایزنان فرهنگی و دوستداران انقلاب اسلامی.» فضای غبارآلود دشمن را با اطلاع رسانی و تبیین مناسب پاکسازی کنید.

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های اخیر اقتصادی کشورمان گفت: دشمن به کار و تلاش مستمر برای تحقق پیشرفت کشور لطمه می زند و می خواهد در این مسیر اختلال و وقفه ایجاد کند باید با کار مضاعف و گره گشایی از کار مردم انجام شود، دشمن را ناامید می کند و مردم را روز به روز قابل اعتمادتر می کند.

رئیس جمهور با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی مردم، تلاش مستمر برای تامین نیازهای اقتصادی مردم و ادامه پیشرفت کشور را موثرترین راه مقابله با توطئه های دشمن دانست.

آیت الله رئیسی در ابتدای سخنان خود با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) گفت: امروزه جوامع بشری بیش از هر زمان دیگری به شناخت سیره اهل بیت (علیهم السلام) نیاز دارند. ). ) و اگر سبک زندگی انسان امروزی نبوی و جعفری باشد، سعادتمند است.

دیدگاهتان را بنویسید