ضرورت ترویج گفتمان فرزندآوری در جامعه/ «تبیین جهاد» رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام یوسف پورارین گفت: در حال حاضر سازمان تبلیغات اسلامی به رهبری حجت الاسلام کومی اقداماتی با رویکرد تحول آفرین را در دستور کار خود قرار داده است و ما نیز موفق به خدمت در این قلعه شده ایم.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با رویکرد جدیدی کار خود را آغاز کرده است که برای آن سند تحول تهیه شده و ما ماموریت داریم آن را اجرا کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دو ماموریت بزرگ برای سازمان تبلیغات اسلامی برای سال 1401 تعیین شده است که شامل «تبیین جهاد» و «گفتمان سازی» در خصوص موضوعاتی که مقام معظم رهبری در اولویت قرار داده اند.

وی گفت: سازمان تبلیغات خود موظف به گفتمان سازی و تبیین موضوع جهاد نیست، بلکه ما ماموریت داریم که مسائل اولویت دار انقلاب و نظام اسلامی را از طریق حلقه های میانی و فعالان و مدیران به توده ها منتقل کنیم. در اين زمينه.”

این مسئول بیان کرد: شناسایی مشارکت کنندگان در ماموریت های اصلی مرتبط با مبانی انقلاب و گفتمان ها از جمله موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی و به ویژه بحث جمعیت و زاد و ولد اولویت اول سازمان تبلیغات اسلامی است. .

وی خاطرنشان کرد: فعالان و فعالان حوزه جمعیت باید گفتمان مربوط به جمعیت و تولد را ترویج و برای اجرای آن برنامه ریزی و طراحی کنند.

پوررین گفت: ما در این زمینه سخت کار می کنیم و پیشنهاد می کنیم که طرح پایلوت قزوین به صورت جمعیتی و زاد و ولد باشد، زیرا این یک روند مهمی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، بنابراین تلاش می کنیم فعالان این حوزه را شناسایی کنیم و جلسات متعددی با آنها داشته باشیم. آنها “

وی خاطرنشان کرد: در این روند نیازمند کمک و همکاری مجموعه های فعال در حوزه جمعیت و زایمان هستیم چرا که با هم افزایی مجموعه ها، سازمان ها و حلقه های میانی می توان اقدام بزرگی انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: اگر فعالان این حوزه ایده و طرح خلاقانه و بدیع دارند باید آن را منعکس کنند.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اصحاب جبهه فرهنگی فرمودند: به مرور زمان اجتماع صالحین را واجب و فوریت می دانم. برای رسیدن به این هدف، ما به شدت به تعامل و هم افزایی نیاز داریم و معتقدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید