ترویج گفتمان فرزندآوری از طریق نخبگان و هنرمندان / تغییر سبک زندگی ایرانی در فضای مجازی + تصاویر

ساعت: 17:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۲
کد خبر: 1791857

در نشست هم اندیشی سرویس تبلیغات اسلامی لنده مطرح شد:

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: امروز ترویج گفتمان فرزندآوری یکی از مهم ترین سیاست های کشور است و این مهم باید از طریق نخبگان، هنرمندان و افراد تأثیرگذار به جامعه ابلاغ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز نشست هم اندیشی و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی اجرای طرح جمعیت جوان کشور توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لنده و با حضور جمعی از روحانیون مسئولین هیئت های مذهبی در اتاق جلسات این دفتر برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ابتدای این نشست بر ضرورت تربیت فرزندان در جامعه تاکید کرد و گفت: آنچه امروز در جامعه به عنوان یک اصل مهم مطرح می شود بحث تولد و تربیت صحیح اسلامی است.

حجت الاسلام سیدمحمود الهی نیا گفت: یکی از مشکلات و آسیب هایی که کشور ما در آینده با آن مواجه است بحث پیری و کاهش جمعیت است که به خودی خود یک تهدید محسوب خواهد شد، بنابراین باید اقدامات اساسی و اساسی انجام دهیم. «در این عرصه همه نخبگان، دانشمندان، مسئولان و سایر اقشار جامعه باید همفکری کنند.

وی تاکید کرد: کاهش شدید زاد و ولد در کشور به خودی خود یکی از آسیب هایی است که همه اقشار جامعه باید نگران آن باشند چرا که قطعا خطرات و پیامدهای زیانباری برای آینده کشور به دنبال خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: این طرح ها برای حمایت از خانواده ها به ویژه فرزند سوم و چهارم طراحی شده بود که متاسفانه به دلیل برخی سیاست های غلط اجرایی نشد.

سپس یکی از کارشناسان حوزه فضای مجازی شهرستان لنده با اشاره به اجرای طرح های مختلف توسط دشمن در حوزه خانواده گفت: امروز دشمنان با اجرای طرح های مختلف به دنبال فروپاشی نظام خانواده هستند. حوزه زنان و خانواده».

b6b3feb1 07a3 45c3 b26a ec9dfa657be5 خبر خاکستری

سید اسماعیل میری گفت: ساخت هزاران ساعت فیلم، مستند و حقایق و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اجرای سیاست های شوم تک فرزندی و حتی ترویج ازدواج سفید از اقدامات موثر دشمن در حوزه زنان و حتی خانواده است.

وی بی توجهی به آسیب های ناشی از این اقدامات در حوزه فضای مجازی و عدم اتخاذ سیاست راهبردی برای تشویق و تشویق اقشار مختلف مردم به فرزندآوری را از چالش های مهم پیش روی متولیان فرهنگی کشور عنوان کرد.

این کارشناس فضای مجازی و رسانه گفت: آمارهای مختلفی از رشد جمعیت وجود دارد، اما نرخ رشد جمعیت در حال حاضر زیر 1.6 درصد است و بسیار نگران کننده است.

وی افزود: تغییر در سبک زندگی فردی و اجتماعی افراد در عرصه های مختلف به ویژه تحت الشعاع سیاست های رسانه ای و فضای مجازی آلوده به دشمنان، برخی اقشار جامعه را به تسلیم شدن در برابر سیاست های «قورباغه ای» دشمنان سوق داده است.

20d15c0e bb50 4524 926d c1eac5c5732f خبر خاکستری

رئیس تئاتر گفت: مسلما هنر تئاتر و طنز نقش مهمی در رساندن پیام به مخاطب دارد که حتماً این مهم یعنی تشویق مردم به بچه دار شدن را به عنوان یک راهکار مهم در جشن ها اجرا خواهیم کرد. انجمن هنرمندان لنده

وی افزود: برگزاری همایش ها و نشست های مهم با اندیشمندان، بزرگان و بزرگان برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان یکی از مهم ترین کارهایی است که می توان برای افزایش ازدواج در جامعه انجام داد.

همچنین برخی از حاضران اجرای سیاست های بد بانکی را مانعی بر سر راه ازدواج جوانان دانستند و خواستار تسهیل تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید