تبیین جهاد برای جوانان امروز یک فرمان و رسالت است


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913395

علیرضا کیها گفت: جهاد تبیین یک دستور و رسالت برای جوانان امروزی است و برای موفقیت در جهاد تبیین باید تاریخ را به طور کامل خواند، تاریخ انقلاب سلام و همچنین انقلاب مشروطه، غرب و احیا را. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمان علیرضا کیها، معاون بسیج دانشجویی کشور، پیش از ظهر امروز در گردهمایی 3 هزار دانش آموز کرمانی در گلزار شهدای کرمان و در جوار حرم حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در جهان گذشته جهان ابرقدرت ها دنیا را به دو قدرت آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی تقسیم کردند و از هم جدا شدند و به دنبال این بودند که به کشورها نقش وابسته ای بدهند.



وی ادامه داد: در این نظریه ملت ها را وادار به وابستگی به ابرقدرت ها کردند و با ملت ها توافق کردند که اگر می خواهید زندگی کنید باید به ما وابسته باشید، با این نظریه سال ها به تولید فناوری، علم و دانش پرداختند. و حتی در دانشگاه ها این نظریه را تدریس می کردند و تاریخ را با آن ثبت می کردند.

جانشین بسیج دانشجویی کشور گفت: جوانان امروز حق دارند کلمه ابرقدرت را درک نکنند. چهل سال پیش اگر شعار مرگ بر آمریکا داده می شد، نابود می شدی، اما امروز با جسارت به ابرقدرت ها پیام مرگ می دهی، می فهمی که دیگر سوگند وابستگی نیستی.

کیها گفت: حاج قاسم باید در کربلای پنج، نهر جاسم، بدر، خیبر و… به شهادت می رسید، اما ماند تا پیام شهدا را به ما برساند و مدافع حرم شد که بزرگترین افتخار او بود، پس آماده ایم. امروز از دانش آموزان می خواهیم که به عنوان محافظ حرم ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: 43 سال پیش امام روح الله (ره) با درک روشنی از تاثیر نظریه وابستگی بر ملت های جهان فرمودند که می خواهیم حکومتی تشکیل دهیم که اولین قدم آن استقلال باشد، بدون استقلال و استراتژی استقلال. امکان تحقق آزادی وجود ندارد

معاون بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر اینکه کسانی که شعار پوچ زندگی در آزادی را می دهند، اگر معتقدند این شعار ریشه در وابستگی دارد، تصریح کرد: این شعار یا تعریفی که از سوی کسانی که آن را سر می دهند، همین است. همان اسارت و وابستگی است و اگر قرار باشد محقق شود جز اسارت نیست.

کیها با اشاره به لزوم تاریخ خوانی تصریح کرد: ملت ایران چهل و سه سال پیش 500 سال عزت و آبروی غرب را از بین برد و از سوی دیگر نظریه پردازان می گویند که باید با کمک ملت ها را در دست بگیریم. رسانه ها و بنابراین ما می توانیم امپراتور جهان شویم، اما یک امام یک امام است ظهور رژیم کوده، رعیت را در سطح بین المللی نابود کرد.
وی تصریح کرد: «دشمن معتقد است که نژاد برتر است و جهان امروز باید تحت حاکمیت آمریکا باشد و همه باید تحت حاکمیت لیبرال دمکراتیک او باشند.» این هیبت را از بین برد.

معاون بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: جهاد تبیین یک امر و رسالتی برای جوانان امروزی است و برای موفقیت در جهاد تبیین باید تاریخ را به طور کامل خواند، تاریخ انقلاب سلام را نیز خواند. انقلاب مشروطه، غرب و رنسانس.

کیخا تصریح کرد: اینکه ممکن است یک مسئول ناکارآمد باشد و نیروی انتظامی اشتباه کند اصل نظام اسلامی است و در این مسیر جنگ، فتنه 78، 88 و 98 و امسال است. پیش از شما و نگاه به رأس فتنه 1401 که شورش داستان و دروغ بود. اتفاق می افتد، باید باور داشته باشید که راه درست است و وقتی فتنه نیست باید شک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای جهاد تبیین باید انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسیم، گفت: اگر قرار بود جمهوری اسلامی سقوط کند و شکست بخورد، در سال 88 یک میلیون نفر از میدان آزادی تا انقلاب ایستادند، اما اکنون تنها 18 هزار دانشجو در بزرگترین ها هستند. جمعیت حاضر نشدند حتی دیروز که تماس گرفتند 400 نفر در سراسر کشور تجمع کردند.

قائم مقام بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه آژیتاتورها عددی نیستند، بیان کرد: آنها به دنبال ایجاد فضای رسانه ای و حتی تشویق خود علیه تیم ملی در رأس بدبختی و ننگ کشوری که در طول قرن ها و هند جنایت کرده است. را اشغال کرده است

کیها با اشاره به اینکه جنگ روایت ها بدترین جنگ است، ادامه داد: امروز مدعی حقوق بشر هستند در حالی که جنایتکار و کودساز تاریخ هستند و جمهوری اسلامی را متهم به بچه کشی می کنند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم گفته جمهوری اسلامی حرم است، رو به طلاب کرد و گفت: بیایید بگوییم حاج قاسم برای حفظ این حرم تکه تکه شدی پس می خواهیم در این مسیر به پیشروی ادامه دهیم. مثل شما و حفظش کنید زیارتگاه عظمت جمهوری اسلامی باشد.
معاون بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر لزوم جهاد تبیینی، تصریح کرد: علم، دانش و بصیرت خود را افزایش دهید و در زمین بازی که همان کلاس های درس دانشگاه و خوابگاه است به جهاد تبیینی بپردازید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید