رسالت امروز رسانه ها جهاد تبیین/فعالیت مؤثر با حداقل هاست. روحیه و عمل جهادی را نشان می دهد


ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889637

فرمانده سپاه رو اله استان مرکزی گفت: جهاد یکی از خواسته های مهم مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه است و اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان پیشتازان عرصه آگاهی و آگاهی در این راستا نقش ویژه ای دارند. تنویر افکار عمومی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه رو اله استان مرکزی پیش از ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری دیار آفتاب بازدید کرد و در جمع خبرنگاران این گروه گفت: اگر انسان نسبت به چیزی ایمان و انگیزه داشته باشد. با حداقل ها می تواند کارهای بزرگ انجام دهد.» و فعالیت های موثر این مجموعه (دیار آفتاب) در جبهه رسانه ای انقلاب نشان از روحیه و کار جهادی دارد.

وی مهمترین انتظار امروز از اصحاب رسانه را جهاد تبیین دانست و افزود: جهاد تبیین یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه و همچنین اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان رهبران است. در زمینه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در این راستا نقش ویژه ای دارند.

سردار کریمی خبرنگاران را پیام آوران انقلاب اسلامی خواند و گفت: رسانه ها در جنگ روایتی دشمن و تروریسم رسانه ای برای تحریف و وارونه جلوه دادن واقعیت ها به عنوان کانون نبرد جبهه حق با استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصت مناسبی برای آغاز کار فرهنگی در عرصه تبیین جهاد است، افزود: روز خبرنگار به عنوان یک مناسبت مهم و دینی باید جریان رسانه ای موثری را برای نهادینه سازی ارزش های اسلام ایجاد کند. و تحقق جهاد تبیین صورت می گیرد و این مستلزم هم افزایی و مشارکت همه جانبه است .


5906c721 9d76 48c7 95f1 e68d9f10147d خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید