رسالت رسانه در جهاد تبیین سخت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رسالت مهم رسانه ها در تبیین و تنویر افکار عمومی در فتنه اخیر دشمن، افزود: به فرموده امام علی (ع) کسانی که می توانند پرچم حق را برافراشته نگه دارند، صاحبان بصیرت و بصیرت و معرفت هستند، در مواقع لزوم پاک سیاسی باشند، صبر و استقامت داشته باشند و اهل علم و دانش باشند.

وی با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری از جامعه اسلامی در خصوص جهاد گفت: جهاد به معنای مبارزه در کنار تحمل سختی ها، رفع موانع و بیان هر آنچه موجب پیشرفت و اقتدار می شود و امید را در دل جامعه زنده می کند.

حکمتینیک با اشاره به اینکه دو خطر بزرگ در کمین نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان بیرونی و داخلی در صدد تخریب اقتدار جمهوری اسلامی و مانع رشد آن هستند، جهاد فقط جهاد نظامی نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر دشمن در هر منطقه ای شروع به جنگ کرد باید متناسب با آن منطقه جهاد کرد، گفت: راه مبارزه با دشمن در حوزه اقتصادی است. جنگ جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.

حکمت نیک به عرصه های جهاد اشاره کرد و گفت: آموزه های اسلامی و آموزه های دینی یکی از عرصه های جهاد است، هنوز ناگفته هایی در عرصه دفاع مقدس وجود دارد که باید به آن پرداخته شود. ضعف ها و کاستی هایی به خصوص در اقتصاد وجود دارد، حوزه ای که باید برطرف شود.

وی در ادامه بر لزوم شناخت قیام، عوامل، بازیگران و کارگردانان شورش تاکید کرد و یادآور شد: دشمنی عمیق آمریکا با ملت ایران از کودتای 28 مرداد 1332 آغاز شد و تاکنون به دلیل اختلاف محتوایی. ، راهبرد و راهبرد، با این موضوع مخالفت کرده است، برخی حزب، فرد و گروه نیز ادامه داده است.

حکمتی نیک با اشاره به اینکه اولین راهبرد آمریکا علیه ایران جلوگیری از تشکیل دولت جدید و تداوم رژیم پهلوی بود، تصریح کرد: با همه تلاش ها ایران اسلامی پیروز شد و بعد از پیروزی ایران در سال 57 راهبرد دوم آمریکا این بود که حکومت اسلامی را سرنگون کرد او با جنگ، تحریم، ترور، اختلافات قومی و قبیله ای و انواع شورش ها به ایران حمله کرد و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برنامه آمریکا در آغاز هزاره سوم و محدود کردن کشورها از جمله ایران اسلامی، گفت: آمریکا در حال استفاده از چندین عنصر قدرت از جمله محدود کردن عنصر قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران و عنصر قدرت علمی است. تلاش برای محدود کردن جمهوری اسلامی ایران و معرفی خود به عنوان قدرت دهکده جهانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید