امروز جهاد تبیین واجب کفایت همگان است/بنیادی ترین تحولی که انقلاب اسلامی ایجاد کرد.


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805716

فضائلی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، جهاد مهمتر از تبیین حریم مقدس و حریم حرم است، اظهار داشت: در این راستا باید گفت که این جهاد مهم است. جهاد فضایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ مهدی فضائلی صبح امروز در همایش سیاسی نیروهای مسلح استان اصفهان، با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که این روزها باید به آن پرداخته شود، بحث جهاد است، گفت: بحث تبیین موضوع جدیدی نیست، زیرا در بسیاری از موارد مطرح شده است. مشکلاتی که در طول سال ها به وجود آمده است و نیاز به شفاف سازی دارد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت بعثت در سال های اخیر گفت: هر روز شاهد ابزار و دستاورد جدیدی در ارتباطات هستیم و آمریکا قوانین سختگیرانه ای را به تصویب رسانده است. حاکم بر این محیط، مانند حوادث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تعلیق حساب های رئیس جمهور فعلی.

وی با بیان اینکه این فضا در سال های اخیر در کشور ما رها شده است، افزود: بحث فضای مجازی به پایان کار خود نرسیده و در حال پیشرفت است و بر ابعاد مختلف زندگی نیز تاثیر خواهد گذاشت.

فضائلی با اذعان به اینکه دانش زیادی برای افزایش اثربخشی محتوای این فضای مجازی جمع آوری شده است، اذعان داشت: تحقیقاتی که امروزه در حوزه علوم شناختی انجام شده به این نتیجه رسیده است که انسان موجودی احساسی است. احساسات.

یکی از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با بیان اینکه عواطف و احساسات موضوع مهمی برای جامعه است، گفت: نظاره گر بوده ایم.

وی با بیان اینکه زمینه برای پذیرش بسیاری از جملات مضحک در جامعه فراهم شد، گفت: با توجه به کاهش اعتماد عمومی در جامعه، هر سخنرانی سهل انگارانه ای که در جامعه مطرح می شود زمینه پذیرش آن را دارد و بنابراین به خاطر همه این مسائل است. جهاد توضیح داده شده است.

فضائلی گفت: وقتی دشمن چنین میدانی را به عنوان میدان نبرد انتخاب می کند، کسانی که در آن عرصه به قصد مقابله با دشمن فعالیت می کنند، جهاد را تبیین می کنند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد مهمتر از تبیین حراست و حراست مقدس است، گفت: باید در این عرصه به همان اندازه جهاد کند. همانطور که او می تواند.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای حضور در این جهاد برای تاثیرگذاری بیشتر باید توانایی ها، دانش و بینش خود را ارتقا دهند، خاطرنشان کرد: زنان مشارکت دارند.

فضائلی دشمن را تلاش برای زینت بخشیدن به دوران پهلوی برای نسل جدید خواند و گفت: دشمن آنقدر گستاخ است که می خواهد به دوران کاملا سیاه دو پادشاهی که با کودتا بر سر کار آمدند پایان دهد. دوران باشکوهی که در اذهان جامعه ما وجود دارد به این دلیل است که ما از قانون به درستی دفاع نکرده ایم.

عضو ستاد حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم ترین و مهم ترین دستاوردهای انقلاب توجه ملت ایران به ظرفیت های خود بود؛ در حالی که در این زمینه باید توجه داشت. یعنی امام خمینی آنقدر در روح ملت نفوذ کرده است که مردم تغییر کرده اند، در حالی که در قبل از انقلاب اسلامی فقط در یک صحنه که صحنه ملی شدن صنعت نفت بود روی صحنه آمدند و مردم. دیگر نقشی ندارند.

وی با استناد به گزارش های رژیم پهلوی و سفارت آمریکا در قبل از انقلاب اذعان داشت: می توانند تغییر ایجاد کنند.

فضائلی با بیان اینکه این بنیادی ترین تحولی است که رخ داده است، گفت: مردم ایران با انقلاب دچار تحول معنوی شدند و اگر رژیم پهلوی ادامه می داد، اثری از معنویت در جامعه نبود و اکنون جوانان هستند. مراسمی مانند اعتکاف، عزاداری سید و سرور سالار شهیدان و مراسم اربعین نمونه هایی از این معنویت است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، شعارهای انقلابی را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: یکی از محوری ترین شعارهای انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که این شعار را مطرح می کند. مطالبات مردم برای انقلاب.” درصد مستقل در حوزه سیاسی.

وی آزادی را یکی از مهمترین خواسته های مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی شرایطی را مطرح کرده که قابل مقایسه با دوران شاهنشاهی نیست. تنها چیزی که باید گفت آزادی مطبوعات در دوران پهلوی است. و تنها در ماه های قبل از انقلاب این نظارت حذف شد.

فضائلی گفت: به برکت انقلاب اسلامی اصول نظام و قانون اساسی را مردم انتخاب کرده اند و انتخاب رهبری، ریاست جمهوری و شوراها با حضور و انتخاب مردم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید