جهاد تبیین بر ما واجب تر از نان شب است


ساعت: 22:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815319

گزارش دانا از اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر;

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابودر با بیان اینکه امروز جهاد تبیین برای ما مهمتر از نان شب است، افزود:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر عصر یکشنبه 22 اسفندماه ساعت 19:30 در تالار شهید مدرس وزارت اقتصاد و دارایی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سردار قریشی برگزار شد. معاون بسیج مستضعفین و فعالان رسانه ای.
محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ابتدای این مراسم گفت: رشد کمی و کیفی این جشنواره مشاهده شد اما ظهور استعدادهای جوان باعث رشد و شکوفایی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر شد.
وی افزود: 21 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره هفتم ارسال شد، 6800 اثر در مرحله کشوری ثبت شد و در نهایت 3000 اثر با شعار “کارشناس رسانه را نمی شناسد” به مرحله نهایی و هیات داوران جشنواره هفتم راه یافت. از آنها تجلیل خواهد شد.


جنگ امروز جنگ داستانی است
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با تبریک یوم الله شعبانیه به مردم این جشنواره و تسلیت به دست اندرکاران این جشنواره گفت: این امر باعث جریان سازی می شود و امروز فضای مدیریت رسانه ای حتی با فضای مدیریت رسانه متفاوت است. سال های قبل، اما با وجود این تفاوت ها، ما در این جنگ یک مزیت مطلق داریم و این همان مکتب و فرهنگ اصیلی است که در آن زندگی می کنیم.


5559aab3 adf3 4f94 a222 bb938737576e خبر خاکستری

وی ادامه داد: مکتب آسمانی اسلام مبتنی بر بیان و قلم است و ما در این جنگ رسانه ای قبل از شروع آن پیروزی داریم. امام امت به عنوان یک معمار بزرگ همیشه بر کار دشمن مسلط بود و دنبال اعمال بود و این سیطره به مکتبی که تحت سلطه او بود بازگشت. زینب کبری (س) فرستاده بزرگ عاشورا با همین مهربانی و هوشمندی و استفاده از این مکتب این واقعه عظیم را تبیین کرد و رهبری انقلاب با قدرت و هوشمندی خود جمهوری اسلامی را به قدرت برتر منطقه تبدیل کردند. و بسیاری از این وقایع با توجه به زمان و موقعیت آنها به دست می آید.
وزیر ارشاد افزود: امروز شبکه بزرگی از دشمنان از این رسانه برای این دشمنی و این درگیری بزرگ استفاده می کنند و رسانه های اصحاب انقلاب در این عرصه کار سختی دارند. شبکه های معاندی که از هیچ دروغ پرهیز نمی کنند و با پول اعراب و یهودیان سعی در مقابله با پیام انقلاب دارند و هدفشان این است که مردم را دستاوردهای انقلاب اسلامی بدانند و اکنون جریان و حرکت تبیین ها علیه این استراتژی دشمن است. هدف خود را مشخص کرد و برگزاری هر جشنواره ای با هر مویی باید برای این توضیح تلاش کند.
اسماعیلی با بیان اینکه حق نداریم از اموال بیت المال برای کارهایی که برای اهداف دشمن وساطت می کند استفاده کنیم، افزود: باید بازی دشمن را درک کنیم و نتیجه باید امیدوارکننده باشد و در نهایت عزت و پیشرفت کشور را نشان دهد. این نام گذاری برای این جشنواره قطعا مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد.


جهاد تبیین بر ما واجب تر از نان شب است
سردار قریشی نایب رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک عید سعید فطر و به ویژه عید سعید فطر و تشکر از زحمات ارزنده ای که منجر به خلق آثار این جشنواره شد، گفت: مصیبت آنها ظلمی است که به آنها می شود. از مردم آمریکا، آفریقا، آسیا تحمیل شده است و نمونه این حمله نظامی تکه تکه شدن جهان اسلام است، اما این آثار مدت و تاریخ مصرف محدودی دارند، اما آثار حمله جنگ نرم ماندگارتر و مؤثرتر است. جهان غرب هزینه های نظامی خود را برای دستیابی به نتایج بهتر از طریق جنگ نرم ارزان جدا کرده است.


942dc27d a445 4952 ba94 9ee7eb32e8bf خبر خاکستری

سردار قریشی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی گفتمان بر دو گفتمان کمونیسم و ​​لیبرالیسم بود و از سال 57 تاکنون به پیروزی های زیادی رسیده ایم. رهبری از دهه 1970 هشدارهای زیادی در مورد تهاجم فرهنگی دارند و متأسفانه ما به اندازه پیروزی های نرم و جنگ های سخت در جنگ نرم کم کار کرده ایم که نیاز شما را به افزایش بینش افسران نسبت به جنگ نرم افزایش می دهد.
رئیس سازمان مستضعفان افزود: اکنون باید مانند شهدای تهران سرباز باشیم تا بتوانیم با جنگ نرم مقابله کنیم و آنچه که امروز حضرت آقا به عنوان جهاد بیان می کنند از نان شب برای ما ضروری تر است، زیرا دشمن همه چیز است وی تلاش های رسانه ای خود را بر پیروزی انقلاب اسلامی متمرکز کرد.
پس از پایان مراسم از برگزیدگان این جشنواره با حضور وزیر ارشاد، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس و معاون مطبوعاتی سازمان تجلیل شد.


برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر


بخش عنوان:
نفر اول: شقایق ابراهیمی از استان مرکزی
نفر دوم: علیرضا نوری از استان مازندران
نفر سوم: حسین اسکندری از استان خوزستان
شایسته تقدیر: سعید رضا امیرآبادی از استان فارس

بخش یادداشت ها:
نفراول: عبدالله رحمانی از استان کردستان
اعضای مشترک دوم: احمدرضا زائری میری از سیستان و بلوچستان و ایمان صلواتی از خراسان رضوی
نفر سوم: حسین گلمپور از گیلان

بخش اینفوگرافیک:
نفر اول: فرزاد نریمان نژاد از آذربایجان شرقی
نفر دوم: مائده پهلوان از تهران
نفر سوم: شید مظفری از اردبیل


51f41cdf bd4d 4ba1 b947 79a5ea834d6d خبر خاکستری


بخش گرافیک متحرک:
نفر اول: حسن نکونام از خراسان ر زوی
نفر دوم: محمدعلی یوسفیان از سمنان
نفر سوم: مازیار شاهین زیرک از گیلان

بخش عکس:
نفر اول: علی ابک سمنانی
نفر دوم: افسانه جعفری از بوشهر
نفرات سوم: محمد حسن صلواتی از خراسان رضوی و حسین معمری از خراسان شمالی


بخش اخبار:
نفر اول: سرویس یوسفی از خوزستان
نفر دوم: اعظم شامی از زنجان
نفر سوم: زهرا عبدالهی از قزوین
شایسته قدردانی: علی حسینی تهرانی

بخش کلیپ و مستند:
نفر اول: سجاد کریمی از آذربایجان غربی
نفر دوم: لیلا نادعلی فر از همدان
نفر سوم: محمد براتی از خراسان جنوبی
شایسته تقدیر: سعید پرویزی از فارس

بخش مصاحبه:
نفر اول: سمیه میرخوند از قزوین
نفر دوم: مهدیه دانایی از البرز
نفرات مشترک سوم: مهری میردریکوند از لرستان و آسیه دهباشی از اصفهان.
شایسته تقدیر: راضیه تجار استان فارس

بخش گزارشات:
نفر اول: آزاد بابانژاد از مازندران
اعضای مشترک دوم: سعید رضایی از بوشهر و معصومه مومنیان از خراسان رضوی
نفرات مشترک سوم: علی کرمی از ایلام و مریم بهرامی از یزد
شایسته تقدیر: لیلا شوقی از تهران و کتایون حمیدی از آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید