شناخت دشمن؛ نیاز مهم جامعه امروز / تبیین جهاد را باید واجب عاجل دانست


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812648

حجت الاسلام رضا اکبری آهنگر دشمن شناسی را نیاز مهم جامعه امروزی دانست و گفت: اگر ادعای پیروی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) داریم باید دشمن اصلی را به درستی بشناسیم و با او بجنگیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام رضا اکبری آهنگر کارشناس ارشد تاریخ تشیع، پژوهشکده و پژوهشکده دانشگاه و پژوهشگر انجمن حجتیه در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به آیه «محمد رسول الله او سؤال است». که باید به عنوان الگو به آن نگاه کنیم تا دشمن اصلی را به درستی بشناسیم و با او بجنگیم و از سوی دیگر در میان آنها بی رحم باشیم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که با انجمن حجتیه و تفکرات شبه انجمن داریم این است که به دلیل ناآگاهی از دشمن اصلی توسط دشمن ثانویه معطل شده است.

اکبری آهنگر افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که بر جهاد تبیین به عنوان یک واجب فوری تاکید دارند، اگر عمده مسائل تاریخی به درستی تبیین و مکتوب نشود، جایگاه جلاد و مظلوم تغییر می کند. بنابراین پرداختن به انجمن و اندیشه های حجتیه از نظر تاریخی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: متاسفانه انجمن حجتیه همچنان از نظر مبانی فکری و مسائل روز در کشور از جمله سیستان و بلوچستان شعبه های فعالی دارد و در زمینه مسائل فرهنگی، آموزشی و دینی فعال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید