امام خمینی (ره) تحولی اساسی در جامعه اسلامی ایجاد کرد


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843582

جهانبهسی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بودند که با اتکال به خداوند متعال و حمایت مردم توانستند تحولی در جامعه اسلامی و جهان ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر جهانباشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که با اتکال به خداوند متعال و حمایت مردم توانست تحولی را در جامعه اسلامی و جهان ایجاد کند.

وی همچنین تصریح می کند: پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیمی که به شدت وابسته به رژیم های طاغوتی و غرب گرا بود، توانسته است نظام حکومتی و حتی تفکیک قوا را در جهان تغییر دهد.

جهانبهسی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دنیا به سمت چندقطبی شدن پیش رفته است. بعد از تغییر شوروی، امروز شاهد تحولی در آمریکا هستیم که یکی از آثار مثبت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در سیاست امروز است.»

این کارشناس سیاسی گفت: نگاه انقلاب اسلامی به تحولات جهانی مبتنی بر مکتب دینی و الهی است. بحمداللَّه تا به امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه های دشمنان با رهبری حکیمانه ولی فقیه و مردم در قدرت توانسته است به حرکت خود ادامه دهد.

وی گفت: آمریکایی ها انتظار نداشتند انقلاب اسلامی در مقابل آنها بایستد و همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند محقق شد.

جهانبهسی گفت: امروز استکبار جهانی با توطئه های مختلف تلاش می کند مردم را ناامید و ناامید کند اما مردم ایران با بصیرت و مقاومت خود با استکبار جهانی مقابله کرده و اجازه تجاوز به دشمنان را نمی دهند.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما بتوانیم با تمام توان به رسالت خود عمل کنیم و روحیه انقلابی خود را مانند همیشه به تمام دنیا ثابت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید