امنیت خط قرمز ماست/ قدرت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به جهانیان نشان داده شد


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911039

امیری با بیان اینکه مهمترین پیام حمله سپاه به مقر تروریست ها این است که امنیت خط قرمز ماست، گفت: صلابت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به جهانیان نشان داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار صفیفلک اظهار داشت: مشخص بود که یکی از بسترهای پرورش تروریست ها که به محل پرورش تروریست ها تبدیل شده است، اقلیم کردستان عراق است که از مدت ها قبل هشدار داده شده بود که گروه های تجزیه طلب در این منطقه قرار خواهند گرفت. رانده یا سرنگون شد.مسلح شد اما توجهی نکرد.

وی افزود: پنج گروه جدایی طلب در شمال اقلیم کردستان حضور داشتند و از آنجا برای ناآرامی علیه این کشور طراحی می کردند. در نتیجه روز گذشته مقر این گروه های تروریستی هدف قرار گرفت و مقر فرماندهان کومله نیز منهدم شد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: در این عملیات نیروهای سپاه مقر گروهک تروریستی کومله و دموکرات را هدف قرار داده و در هم کوبیدند و مهمترین پیام ایران این بود که امنیت خط قرمز ماست و آن را با هیچ چیز و هیچکس تغییر نمی دهیم. تلاش برای آسیب رساندن به امنیت، با او برخورد خواهد شد.

امیری تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران کشور ضعیفی نیست که گروهی برای امنیت این کشور خط و نشان بکشند، بلکه موشک ها و پهپادهای بسیار قوی دارد و اگر یکی را بزنند 10 تا می خورند. و پاسخ های سختی را برای کاری که انجام می دهند دریافت خواهند کرد

وی بیان کرد: امروز اقلیم کردستان عراق باید برای بیرون راندن دشمنان از این منطقه تلاش کند تا در امنیت زندگی کنند وگرنه با دشمنان قاطعانه برخورد خواهد شد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ایران از موضع قدرت آمد و بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان داده شد که هیچ اقدامی از سوی دشمنان بی پاسخ نمی ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید