پلیس نشان داد که حفظ امنیت عمومی خط قرمز جمهوری اسلامی است


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901461

وزیر کشور فرج را یکی از ارکان مهم ثبات و امنیت پایدار کشور دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی نشان داده است که حفظ امنیت عمومی خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، فرج را یکی از ارکان مهم ثبات و امنیت کشور دانست.

متن کامل پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

به نام خدا

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از متن مردم و انقلاب اسلامی است که با اتکا به اخلاق، صلابت، اقتدار و مجهز به فناوری های نوین در کنار سایر نهادهای امنیتی یک کشور با عاملان ناامنی و شرارت مقابله می کند. ، نقش موثر و مهمی در تضمین امنیت پایدار ایفا می کند

این نیرو علاوه بر تلاش برای برقراری نظم در کشور، به صورت شبانه روزی و با تمام ظرفیت برای خدمت رسانی به مردم در مواقع حساسی چون اپیدمی کرونا، برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق و… حضور دارد. و همچنین امنیت سایبری.

اکنون نیز که دشمنان و منافقین در مقابل ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی صف آرایی کرده اند و به بهانه واهی تضییع حقوق زنان به دنبال برهم زدن آرامش کشور و دامن زدن به ناامنی و بی نظمی با هدف جلوگیری از پیشرفت هستند. و رشد همه در کنار کشور است، مدافعان امنیت مانند همیشه با چشمانی هوشیار و آگاه به نیات و اهداف دشمنان و با روحیه انقلابی و پاسدار ارزش های دینی و الهی، نقشه نظام را خنثی کردند. دشمنان و بار دیگر به جهانیان نشان دادند که دفاع و حراست از امنیت عمومی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

در این جاده خطرناک جان برکفان فرمانده انتظامی کشور در عرصه امنیت حضوری چشمگیر و فعال از خود نشان داد و درود بر روان پاک شهدای حافظ امنیت و تلاش مدافعان و حافظان امنیت مردمی که در این برهه تاریخی که با ایمان الهی ایستادند، کمال هستند و از درگاه خداوند متعال توفیق و خدمت بیشتر در راه اسلام، انقلاب و مردم را سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید