حفظ جمهوری اسلامی منوط به حمایت «جمهوری» و «اسلام» است.


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818858

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، حفظ نظام جمهوری اسلامی را در گرو پاسداری از «جمهوری» و «اسلام» دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی فرا رسیدن 12 فروردین را به جمهوری اسلامی تبریک گفت و گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی موضوع دفاع از «جمهوری» و «اسلام‌گرایی» است. “

وی در ابتدای این پیام با اشاره به اینکه همه ما عنایات نظام جمهوری اسلامی را مدیون امام راحل هستیم، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی نه حرف کوچکی بود و نه حرف بزرگی، آغاز راه درست عزت و پیشرفت ایران بود. .

سردار جلالی با تاکید بر اینکه امام راحیل مخالف افراط گرایی و بدعت است، گفت: جمهوریت و اسلام دو عنصر ذاتی حکومت اسلامی در عصر معاصر هستند که از بصیرت عمیق و تفکر پویای امام به ارث رسیده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: جمهوری اسلامی استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت محلی را برای کشور به ارمغان آورده است، جمهوری اسلامی بزرگتر از همیشه است.

سردار جلالی در این پیام با تاکید بر اینکه صلابت جمهوری اسلامی بعد مردمی و بافت دینی نهضت ملی است، گفت: هر قدمی برای تضعیف اسلام و جمهوریت حرکتی در مسیر دشمن است.

وی با بیان اینکه از منظر پدافند غیرعامل مهم ترین سرمایه و دارایی نظام اتکا به توان و مشارکت مردمی است، ادامه داد: در این راستا باید گفت که این امر موجب شده است تا از این رهگذر بهره ببریم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه کشورمان طی چند سال گذشته درگیر جنگ ترکیبی و پیچیده ای از سوی دشمنان در عرصه های مختلف سیاسی، امنیتی، نظامی، سایبری و… بوده است، افزود: تحت رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم کارزار فشار حداکثری به کارزار شکست حداکثری دشمن تبدیل شد.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه عزت، آزادی و امنیت امروز را مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان هستیم، تاکید کرد: قرن جدید، قرن تکریم انقلاب اسلامی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی موثر و موفق است.

دیدگاهتان را بنویسید