درخشش پلیس در حفظ امنیت کشور/ بصیرت دینی و دو ویژگی بارز پلیس مشخص است


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822836

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور واقعا می درخشد و بصیرت و نظم دینی دو ویژگی متمایز پلیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با برشمردن ثمرات ماه مبارک رمضان گفت: انجام تکالیف الهی یکی از مهمترین وظایف اجتماعی در دین مقدس اسلام است. .
نکونام به توطئه ها و توطئه های دشمنان برای تضعیف ایمان نوجوانان و جوانان در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام از تمام توان خود برای ضربه زدن به اسلام استفاده کرده اند که یکی از مهم ترین روش های آن استفاده است. ابزارهای فرهنگی و تخریب سنت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی رسیدن به اهداف است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد عدم بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان را بزرگترین ضایعه دانست و افزود: خدمت در زیر چتر ولی فقیه افتخار بزرگی است. برای پلیس
خطیب نماز جمعه شهرکرد با تاکید بر لزوم ارتقای معنویت و افزایش بینش سیاسی مسئولان نیروی انتظامی گفت: ماموران نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم و مستمر با مردم باید همواره به ارزش‌های اخلاقی و معنوی پایبند باشند.
نکونام به بصیرت دینی و بدنامی به عنوان دو شاخصه پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی نیازمند عزم مشترک برای انجام این وظیفه مهم است.
وی بیان کرد: خداوند برای جامعه بشری راهنمای کاملی به نام قرآن فرستاده است و توجه به قرآن به عنوان یک کتاب جامع همیشه راهگشای مردم بوده است و این باید برای شما مجریان قانون یک اصل مهم باشد. .
امام جمعه شهرکرد از تلاش های نیروی انتظامی در عرصه های مختلف برای برقراری امنیت کشور قدردانی و قدردانی کرد و گفت: پلیس واقعا در حفظ امنیت کشور می درخشد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: شما به عنوان حراست در جامعه از جایگاه ویژه و والایی برخوردارید و باید این جایگاه را حفظ کنید و پلیس به عنوان دست مقتدر نیروی انتظامی قربانیان و شهدای بسیاری را رقم زد که این را نشان می دهد. قربانیان.
امام جمعه شهرکرد در پایان سبزکماتان و جان برکفان نیروی انتظامی را افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: فرمانده نقش بسیار مهمی در دستیابی به این دستاوردهای بزرگ دارد و همه ما دستورات ایشان و دستورالعمل در دستور کار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید