امنیت در کشور به خاطر قربانیان پلیس است / ناجا منشأ مهربانی و امنیت در کشور و منطقه است

زمان: 10:27
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776022

ایمان جمعه اهل سنت تأکید کرد: نیروی انتظامی یکی از نهادهای مهربانی و امنیت در کشور و منطقه است و همواره با قاچاقچیان و ناقضان نظم و قانون مبارزه می کند که این امر مستلزم تلاش زیاد و این تلاش ها است و حسادت در پلیس.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ نیروهای پلیس جمهوری اسلامی ایران فعالیت های خود را در تاریخ با شهامت ، شجاعت و ایثار انجام داده اند. این نهاد با هوشیاری و بهره گیری از دستاوردهای عملی و فنی ، برای تأمین نظم و امنیت جامعه گام برداشته و هرگاه خطر این مرز غنی را تهدید کند ، بی رحمانه آسایش خود را فدا کرده و با شجاعت مثال زدنی به دشمن حمله می کند. آنها صلح را برای هموطنان خود به ارمغان آورده اند ، و در واقع این نیرو مظهر نیروی پلیس مکتبی ، انقلابی و مردمی در عرصه عمل است ، که مراقبت و ماموریت جدی آنها افزایش امنیت عمومی و ارتقاء رضایت و احساس امنیت در بین آنها است. ماموریت های شناخته شده

امنیت در کشور به دلیل تلفات پلیس است

مولوی عبیدولا شیحکی در گفتگو با راه آرمان ؛ وی ضمن یادآوری شهدای نیروی انتظامی با بیان اینکه چون نام این نهاد مشخص است ، نیروی انتظامی نهادی برای برقراری نظم و امنیت است ، گفت: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که مانند دیگر نیروهای مسلح فعالیت می کند. شبانه روزی..

امام جمعه اهل سنت از نگین کویر فهرج ادامه داد: از آنجا که دستگاه های انتظامی همیشه مسئول ایجاد نظم و امنیت بوده اند ، این نهاد وظیفه حفاظت از مرزها ، شهرها و روستاها را بر عهده دارد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس برای جلب اعتماد و حمایت مردم تلاش می کند و این مهمترین موفقیت پلیس در این زمینه است ، گفت: دشمنان تلاش زیادی می کنند تا مرزهای کشور ما ناامن شود و این یک زمینه ای بسیار جدی و دشوار

مولوی شهکی ادامه داد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و شرور ، قاچاقچیان مواد مخدر و … مبارزه می کند.

امام جمعه اهل سنت از نگین کویر فرح با تأکید بر اینکه همکاری نیروهای پلیس قابل ستایش است ، گفت: اگر امروز در کشور ما آسایش و امنیت وجود دارد ، به لطف قربانیان پلیس است ، زیرا آنها خوب را ایجاد کرده اند. امنیت در جامعه “

وی در مورد حادثه مسجد در افغانستان گفت: این حوادث در کشورهای همسایه نشان می دهد که امنیت کافی در این کشورها وجود ندارد ، اما ما به دلیل حضور نیروهای مسلح و اگر کسی بخواهد به کشور ما حمله کند ، امنیت داریم. “نیروهای مسلح ، از جمله پلیس ، سپاه و ارتش ، فعالانه حضور دارند و این موضوع را خنثی می کنند و این امنیت مثال زدنی و ستودنی است.

ناجا منشأ مهربانی و امنیت در کشور و منطقه است

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ وی با استقبال از هفته نیروی انتظامی برای همه سربازان امنیتی در ایران اسلامی ، گفت: پلیس آنقدر نعمت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است که در سالهایی که ما در این کشور و انقلاب با اطمینان ، افتخار و شأن ، پلیس با مشکل روبرو شده است. “شادی ها و مشکلات با ما بود.

امام جمعه اهل سنت از منطقه رامشک در قلعه گند با اشاره به قربانیان پلیس گفت: “ما به عنوان فردی که در این کشور زندگی می کنیم و با هر لباس و شغلی که داریم ، باید قدردان تلاش ها باشیم. از پلیس “

وی ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از نهادهای مهربانی و امنیت در کشور و منطقه است و همواره برای مقابله با قاچاقچیان و متخلفان نظم و قانون می جنگند که این امر نیازمند تلاش زیاد و این تلاش ها و کوشش های لازم است. “اقدامات انضباطی وجود دارد.

مولوی چاهانی با بیان اینکه نیروهای پلیس در مناطق صعب العبور برای مقابله با جنایتکاران حضور دارند ، گفت: این نهاد در مناطق صعب العبور حضور دارد و با گذر از جاده های سخت و جان فشانی به مردم خدمات رسانی می کند.

امام جمعه اهل سنت از ولسوالی رامشک در کالجه گنجه خاطرنشان کرد: در ولسوالی رامشک که ما در آن حضور داریم و دورترین نقطه از مرکز استان است ، نیروی انتظامی در این منطقه حضور دارد و من به عنوان یکی از ملت ایران از این اقوام قدردانی کنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید