با کسانی که امنیت کشور را زیر پا می گذارند مهربانی نمی شود


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906571

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: به برکت تقوا می توان موانع را از سر راه برداشت و نیرویی مضاعف در درون ایجاد کرد و با این کار راه حق را به زیبایی پیمود، آن که تقوا ندارد. ، قطعاً با مشکلات و بدبختی هایی روبرو خواهد شد. او ناامید است، کسانی که امنیت کشور را از بین می برند نمی توانند نگرش خوبی نسبت به کشور داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه امنیت مهمترین مسئله جامعه است، گفت: به برکت تقوا می توان موانع را از سر راه برداشت و قدرت مضاعف در درون ایجاد می شود و با این کار می توان راه حق را به زیبایی پیمود.کسی که تقوا نداشته باشد قطعا از سختی ها و بدبختی ها ناامید می شود.کسانی که امنیت کشور را از بین می برند نمی توانند نگاه خیرخواهانه ای به مردم داشته باشند. کشور .



وی تصریح کرد: اسلام ناب به صحنه آمد و در مقابل مردم ایستادگی کرد تا ایران قدرتمند شد. دشمن از ابتدا در این زمینه بی تابی کرد، البته تا امروز در هیچ یک از توطئه ها موفق نبوده است و هر چه در پرتو خونریزی ها، تلفات و مقاومت ها رخ داده، اقتدار ایران اسلامی و تمام ضعف ها را دنبال می کند. از دشمنان مقام معظم رهبری بیشترین اعتراضات را در جلساتی بیان کردند که به جاهایی رسید و جواب گرفت، اعتراضات همیشه جواب می دهند اما نگرانی به خطر انداختن امنیت مردم و اموال عمومی و تعرض به دین است.

وی ادامه داد: دشمنان همه تلاش خود را کردند اما به نتیجه نرسیدند به همین دلیل برای برهم زدن آرامش مردم به مزدوران متوسل شدند اما نمی دانند که مردم به عزیزان خود تقدیم می کنند اما از آرمان های خود دست برنمی دارند. آرامش آنها به هم خورده است، اما در صحنه.

نکونام گفت: انسان آن است که با مشکلات کار کند، فرهنگ دینی و عاشورایی خود را رها نکند و تسلیم راه انحرافی دشمن نشود.

وی تصریح کرد: هر چه دشمن تاکنون به دست آورده است در آینده نیز به همان نتیجه خواهد رسید، نتیجه ای که امروز به دست آورد، قدرت انقلاب اسلامی و ضعف دشمن است و دلیل قیام ها نیز همین ضعف است. و شکست.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه مسئول پدافند غیرعامل هستند و باید وظایف امنیتی خود را به خوبی انجام دهند. کارخانه، اداره، مدرسه باید بدانند چه چیزی امنیت مجموعه را افزایش می دهد و آن را تقویت کند، البته امنیت فقط به معنای امنیت نظامی نیست.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا امنیت را از کشور سلب کنند، دشمن می داند که اگر امنیت نباشد مردم رشد نمی کنند و جامعه به هدف خود نمی رسد. کسانی که به دنبال برهم زدن امنیت جامعه هستند نمی توانند با این کشور رابطه دوستانه و خیرخواهانه داشته باشند.

وی در پایان اعلام کرد: اگر امنیت به هم بخورد، دل مردم می‌لرزد و مسئولان ضعیف می‌شوند و دشمنان به میدان می‌روند. اغتشاش با اعتراض فرق دارد، مسلماً همه ما ایراداتی داریم که معمولاً پاسخ داده می شود، اما به خطر انداختن اغتشاش و امنیت عمومی و توهین به دین، مسجد، مقدسات و مرجعیت دینی جنبه بسیار متفاوتی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید