پین: با مجیدی مشکلی ندارم / سوارکاران: شاید اسکوچیچ به من اعتماد نداشته باشد / مجیدی: مشکلی با جریمه ندارم

ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792201

مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال سپاهان اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر ارسلان مطهری مهاجم استقلال پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود، سپاهان تیم قابل احترامی است و 3 امتیاز حساس و شیرین را گرفتیم، به این 3 امتیاز نیاز داشتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. . “.

او درباره مهاجم لیگ برتری که از سرمربی خود خواسته در نیمه دوم بازی کند، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، صحبت بین همه بازیکنان و مربیان وجود دارد و این خیلی زیاد است. این چیز خاصی نیست و می توان سوالات بهتری پرسید.

مهاجم استقلال پیش بینی شما از آینده استقلال چیست؟ وی گفت: نمی دانم چه بگویم، امید یک چیز است و حقیقت چیز دیگر، ما اکنون خوب بازی می کنیم و باید روی ادامه عملکرد خوب تمرکز کنیم.

پین: من با مجیدی مشکلی ندارم

گابریل پاین پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت: خیلی خوب بازی کردیم. سپاهان تیم بسیار خوبی است. مقابل بهترین تیم جدول بازی کردیم و خوب بازی کردیم و توانستیم سه امتیاز این دیدار یعنی شش امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص خط دفاعی آبی ها گفت: دفاع ما خوب است و سعی می کنیم شرایط را حفظ کنیم تا در مسابقات شکست نخوریم.

سرمربی استقلال درباره شایعه اختلاف با فرهاد مجیدی و احتمال جدایی او از کادر فنی استقلال گفت: مشکلی بین من و مجیدی وجود ندارد. دیدی که الان با هم هستیم و رابطه خوبی با هم داریم.

مهدی پور: به آنچه می خواستیم رسیدیم

مهدی مهدی پور درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار مهمی بود و 6 امتیاز برای هر دو تیم داشت. خوشبختانه 3 امتیازی شدیم و با صعود به صدر جدول جایگاه خود را بهتر کردیم.

وی در مورد فشار سپاهان در نیمه دوم گفت: طبیعی بود که سپاهان در نیمه دوم بیشتر حمله کند چون ما گل اول را زدیم. اگر برعکس بود سعی می کردیم گل تساوی را بزنیم. در نیمه دوم بیشتر توپ در دست سپاهان بود اما تیم ما در این دیدار به آنچه می خواست رسید.

سواری: سخت ترین مسابقه زندگی ام را پشت سر گذاشتم

سیاوس یزدانی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اصفهان گفت: این برد بسیار ارزشمند را به هواداران استقلال تبریک می گویم. تبریک به سپاهان که از نظر فنی و اخلاقی استثنایی است. حریف ما فشار زیادی داشت و این سخت ترین بازی زندگی من بود. خیلی خوشحالم که به چنین مسابقه سختی افتخار کردیم.

وی درباره خوشحالی مفرط خود پس از بازی توضیح داد: برای سپاهان احترام قائل هستم و این تیم را دوست دارم. سپاهان عالی بود اما بازی شش امتیازی و رقابت دو تیم بالای جدول بود.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی ها می توانند صدرنشین لیگ برتر را حفظ کنند، گفت: استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و تلاش می کنیم به این عنوان برسیم. سپاهان با این تیم مدعی اصلی قهرمانی است و این کار را برای همه تیم ها سخت می کند.

سواری در مورد تمجید کارشناسان از عملکردش و اینکه با وجود ارائه بازی های باکیفیت، باز هم نتوانست به هسته اصلی تیم ملی برسد، گفت: این نظر به لطف شماست. هر بار که بازی کردم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و این بستگی به مربی ملی دارد. مربیگری سلیقه ای است و شاید سرمربی تیم ملی علاقه چندانی به برگزاری مسابقه برای من نداشته باشد. به او احترام می گذارم و تمام تلاشم را می کنم تا به ترکیب اصلی برسم.

مجیدی: ما حقیقت بازیکن گابنی را می دانیم

فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان گفت: به باشگاه تبریک می گویم. از مدیریت باشگاه گرفته تا آقای آجورلوست و همه اعضای باشگاه که زحمت می کشند. به کادر فنی و بازیکنان تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه 6 باشگاه گفته اند به خاطر بازی گابنی ها نباید نتایج بازی های گل گهر 3 بر صفر شود، گفت: وظیفه من نیست که در این باره صحبت کنم. باشگاه دارای سلسله مراتبی است که مدیریت و بخش حقوقی باشگاه در آن صحبت خواهند کرد. این حق ماست. ما و همه مردم حقیقت را می دانیم و اجازه می دهیم مسئول صحبت کند.

من فقط تبریک می گویم و تنها خواهشی که دارم حضور تماشاگران است و حیف است که این بازی های فوتبال را انجام دهیم اما اتفاقاً هوادار استقلالی نداریم. اگر امروز از پیروزی خوشحالیم، دوست دارم هوادارانی داشته باشیم و بیشتر به این پیروزی بچسبیم. جایشان خیلی خالی است و امیدوارم برای هواداران هم تدابیری ابداع شود و خیلی ناراحتم که شما نیستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا اجازه حضور هواداران را نمی دهند، گفت: صحبت در صلاحیت من نیست و باید از باشگاه و سازمان لیگ بپرسید. فقط جایشان خالی است و دلمان خیلی غمگین است. می دانیم که الان خیلی خوشحال هستند و ما هم از خوشحالی آنها خوشحالیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا برادرش اعلام کرده که جریمه شده است، گفت: این موضوع در مجموعه ما مطرح است. من هم مستثنی نیستم و برادرم به عنوان سرمربی جریمه شد که این کار انجام شد. من مخالفتی ندارم و به قوانین باشگاه پایبند هستم و مربی در این زمینه تصمیم گرفته است.

حسینی: با تشکر از مدافعان تیم

سیدحسین حسینی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه میکسزون گفت: بازی بسیار سخت و سختی بود و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

او گفت: می خواهم از کل تیم و خط دفاع تشکر کنم.

دروازه بان تیم استقلال با بیان اینکه تیمش در یک بازی مهم پیروز شد، گفت: همه بچه ها قبول کردند که این بازی را ببریم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

حسینی در پاسخ به این سوال که در روز تولد ناصر حجازی موفق شدید سپاهان را شکست دهید، گفت: ناصرخان اسطوره باشگاه است و خدا را شکر در این روز مهم این پیروزی مهم را کسب کردیم.

وی در پایان درباره برخی مشکلات توضیح داد: انشاءالله هفته آینده درباره مشکلات صحبت می کنیم نه برخی مسائل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید