اگر مجیدی در استقلال بماند شاید آن فشار وجود نداشته باشد

پیروزی آبی های تهرانی مقابل فولاد را چطور دیدید؟

واقعا برد خوبی بود پیروزی در اهواز و فولاد واقعا سخت است. با توجه به اینکه منصوریان به تازگی سرمربی فولدا شده بود، نمی توانست تغییرات زیادی ایجاد کند، اما مشخص بود که انگیزه فولدا بیشتر شده است.

عملکرد فنی استقلال چطور بود؟

استقلال در دیدار مقابل فولاد هوشمندانه بازی کرد و گل های خوبی به ثمر رساند. سه امتیاز بسیار مهم در دست است تا آبی ها در مسیر خود باقی بمانند. فکر می کنم استقلال با ساپینتو در زمین یک تیم یک دست شده است. زوج ها در خطوط مختلف باعث افزایش کیفیت تیم شدند. رضاوند، مهری و چسمی در خط هافبک عملکرد بسیار خوبی داشتند. فکر می کنم ثبات در ترکیب وجود دارد. استقلال روی نیمکت بازیکنان تاثیرگذار خوبی دارد و به نظرم ساپینتو در صورتی می تواند قهرمان لیگ برتر شود که بتواند تیمش را به خوبی هدایت کند و عقب نماند.

استقلال در ابتدای سفر نتایج سینوسی کسب کرد اما اخیراً موفق شد نتیجه ثابتی کسب کند. چه عواملی باعث این مشکل می شود؟

بعد از اتفاقی که سال گذشته افتاد و تیم بدون باخت قهرمان شد، فشار بر روی تیم بود تا رکوردها را حفظ کند. اگر مجیدی در استقلال می ماند شاید این فشار وجود نداشت اما وقتی مجیدی از استقلال رفت همه جای مجیدی می آمدند، این فشار شکل می گرفت و با اولین باخت حاشیه ها شروع می شد. استقلال در هفته اول مغلوب سپاهان شد و این تیم را تحت فشار قرار داد. استقلال و ساپینتو به مبارزه ادامه دادند و مدیریت در کنار تیم بود و سعی می کرد به تیم آرامش بدهد. ساپینتو و استقلال به این باور عمومی رسیدند که می توانند تیم خوبی داشته باشند. کار سختی برای استقلالی ها بود که بعد از ضبط ها کیفیت خوبی را به نمایش بگذارند.

آینده آبی های تهران را چگونه می بینید؟ طبق شرایط جدول، استقلال باید منتظر لغزش سپاهان باشد تا صدر جدول لیگ را به خود اختصاص دهد.

استقلال باید تمرکز لازم را داشته باشد و تیم باید در کنار هم باشد تا در هر بازی برای سه امتیاز بجنگد. هر بازی باقیمانده در لیگ برتر یک فینال است و باید فکر کرد که تیم حق باخت ندارد و هر غیبت به منزله از دست دادن جام خواهد بود. اگر این اتحاد ادامه پیدا کند استقلال تا قهرمانی دور نخواهد بود اما کار بسیار سختی در پیش است چون سپاهان تیم خوبی است و پرسپولیس هم قدم به قدم می آید.

بازی استقلال و پرسپولیس چقدر برای صعود به صدر جدول رده بندی موثر است؟

این بازی قطعا خیلی مهم است اما به نظرم استقلال باید فراتر از این بازی نگاه کند. استقلال باید از غیبت سپاهان استفاده کند. اگر سپاهان در مسابقه ای نتواند نتیجه بگیرد باید از فرصت استفاده کرد اما سخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید