اتحاد علیه فشار ضد فشار ایران هسته ای در دانشگاه پرینستون برای اخراج سیدحسین موسویان: اگر این کار را نکردید، لطفا دانشگاه خود را تحریم کنید.

اتحاد علیه فشار ضد فشار ایران هسته ای در دانشگاه پرینستون برای اخراج سیدحسین موسویان: اگر این کار را نکردید، لطفا دانشگاه خود را تحریم کنید.

روز جدید :مارک والاس، مدیر اجرایی اتحاد علیه ایران هسته ای، سیاستمدار افراطی جمهوری خواه و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد در دوران دولت بوش، نامه ای به کریستوفر آیس گروبر، رئیس دانشگاه پرینستون نوشت و تهدید کرد در صورت اخراج موسوی، او را اخراج خواهد کرد. دولت و همه نهادهای حقوقی و حقیقی در ایالات متحده خواهان تحریم دانشگاه خواهند بود.

برخی از اعضای هیئت مدیره این گروه عبارتند از: جیم ولسی، مدیر سابق سیا. رئیس سابق موساد کشته شد ریچارد دیر لاو، رئیس سابق اطلاعات بریتانیا؛ آگوست هنینگ، رئیس سابق اطلاعات آلمان؛ کریستن سیلوربرگ، سفیر ایالات متحده در اتحادیه اروپا؛ چارلز گاتری، رئیس سابق اطلاعات نظامی بریتانیا و مدیر هلدینگ Truthund Rothschild در انگلستان (خانواده یهودی روچیلد).

ائتلاف علیه ایران هسته ای در نامه ای به رئیس دانشگاه پرینستون نوشت: موسویان در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی شرکت کرد و از آن حمایت کرد. موسوی گفت: آمریکا و ایران باید از تهدید یکدیگر و استفاده از زور دست بردارند، اما از سلیمانی که علیه آمریکا و شهروندانش زور استفاده کرد و تحت تحریم بود، حمایت کرد. بنابراین دانشگاه پرینستون هرگز نباید موسوی را استخدام می کرد. موسویان در حکومت ایران مسئولیت های زیادی داشته است.

این گروه در مصاحبه ای با موسوی در زمان سفارت موسوی در آلمان نوشت: «ظریف چند سال پیش در مصاحبه ای گفته بود که به منافع کشورش پایبند است و برای این کار سخت تلاش می کند. – اعترافات آقای ظریف بسیار نگران کننده است.

این گروه مدعی است که تهدیدات سپاه علیه شهروندان و منافع آمریکایی جدی است. اسماعیل کعانی فرمانده قدس اخیرا تهدید کرده بود که عملیات مشابهی را در آمریکا انجام خواهد داد. بنابراین این رسوایی است که به دانشگاه پرینستون موسوی که یکی از خطرناک ترین کشورهای تروریستی در جهان است، وارد شد. «دانشگاه پرینستون حتی درباره شرکت موسوی در مراسم تشییع پیکر قاسم سلیمانی اظهار نظری نکرده است.

این گروه همچنین نوشت که رئیس دانشگاه پرینستون در حال حذف نام وودرو ویلسون رئیس جمهور سابق آمریکا از دانشکده روابط بین الملل به بهانه اینکه رئیس جمهور طرفدار نژادپرستی است، اما حسین موسویان را نیز استخدام کرده است. شخصیت‌های برجسته دانشگاه پرینستون هرگز با موسوی یا دولت ایران مخالفت نکرده‌اند. «آقای وانگ، دانشجوی چینی-آمریکایی، علیه دانشگاه پرینستون به نام موسوی شکایت کرده است».

به گزارش گروه ایران ستیز، «حضور موسوی به عنوان عامل نظام به اعتبار دانشگاه پرینستون لطمه جدی وارد کرده است و تا زمانی که موسوی در دانشگاه است، دانشگاه پرینستون مکان امنی برای دانشجویان نخواهد بود». به همین دلیل است که ما از دولت ایالات متحده و همه شرکت‌های حقوقی و افراد آمریکایی می‌خواهیم تا زمانی که او در دانشگاه پرینستون کار می‌کند، تمام بودجه پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه پرینستون را لغو کنند. «ما تا 17 فوریه به دانشگاه پرینستون فرصت می دهیم تا پاسخ دهد که آیا موسوی را اخراج می کند یا خیر.

گفتنی است در سال های اخیر ائتلاف علیه ایران هسته ای با گسترش ایران هراسی سعی در بسیج جامعه جهانی علیه برنامه هسته ای ایران داشته است.

حسین موسویان در ده سال اخیر کتاب ها، مقالات و سخنرانی های متعددی برای این گروه و گروه های مشابه نوشته و منتشر کرده است. تمرکز اصلی کتاب ها، مقالات، مصاحبه ها و سخنرانی های موسوی بر حل مسالمت آمیز بحران هسته ای، کاهش درگیری های ایران و آمریکا، خلع سلاح هسته ای خاورمیانه و کشتار جمعی از جمله نابودی سلاح های هسته ای و دوستی اسرائیل و اسرائیل است. مشارکت با کشورهای حوزه خلیج فارس از طریق سازماندهی نظام همکاری جمعی در خلیج فارس.

دیدگاهتان را بنویسید