بیرانوند هر وقت مجبور شود پرسپولیس را فشار می دهیم / پول می دهیم اما چرخ زمان می چرخد!

ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806880

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره بیرانوند؛

باشگاه پرسپولیس درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و تهدید فدراسیون از سوی علیرضا بیرانوند بیانیه ای صادر کرد و از رفتار وی ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه؛ پرسپولیس این روزها شرایط عجیبی دارد. انگار مسابقه ای است که هرکسی می تواند پایش را روی گرده پرسپولیس بگذارد و آن را هل بدهد تا این اتفاق نیفتد، هر چند که پرسپولیس از این بی میلی ها زیاد دیده و هر بار اوج گرفته است.
این روزها هیچکس نمی داند که پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می گذارد و البته انتظار نداشتیم فردی مثل علیرضا بیرانوند که حضورش در اروپا حداقل بخشی از موفقیت و اوج گرفتنش در تیم ملی و جام جهانی گذشته را مدیونش باشد. این رفتار و رویه را در پیش بگیرد. او حق دارد شکایت کند، اما ما در مورد آن صحبت نمی کنیم. او قبلاً همان درآمد دلار و یورویی از خیریه پرسپولیس را دارد که در چنین شرایطی قرار داشت و بیرانوند پای تهدید دبیرکل فدراسیون فوتبال رفت تا برای جلوگیری از صدور شکایت به کنفدراسیون شکایت کند. ورق بازی به دروازه بان جدید پرسپولیس.
در چند روز اخیر سعی کردیم او را متقاعد کنیم که به او مهلت بدهد اما او نپذیرفت، هرچند که می‌دانست مدیرعامل جدید پرسپولیس در بحبوحه مشکلات جدید زیادی در این زمینه است و رفع آن زمان می‌برد. مشکلات . .
به علیرضا بیرانوند یادآور می شویم که به لطف حضور در پرسپولیس به اوج رسید که در جام جهانی خوش درخشید و در بازگشت به جای قدردانی از پرسپولیس برای این تیم زحمت کشید. علیرغم قرارداد، او از انجام تعهدات خود برای اجبار باشگاه به امضای قرارداد جدید خودداری کرد که هم از نظر تعداد و هم در بند جدایی افزایش یافت تا به طور منظم باشگاه را تحت فشار قرار دهد و در نتیجه پشتیبانی باشگاه را مجبور کرد که شرایط خود را در سایر موارد بپذیرد. بار. اینها حقایقی هستند که زمانی وانمود می کردند که متفاوت هستند و حقیقت از دید طرفداران پنهان می ماند.
ادعای علیرضا بیرانوند از بدهی های کلان و مشکلات مالی پرسپولیس عددی نیست. ما این پول را می دهیم اما چرخ زمان می چرخد ​​و کی می داند چه زمانی حاملگی است، اما خود بیرانوند خوب می داند که هر بار که مجبور شد چگونه به پرسپولیس و هوادارانش فشار آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید