حرف آخر پرسپولیس: با تیر بازی نمی کنیم!

حرف آخر پرسپولیس: با تیر بازی نمی کنیم!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در بخشی از گفتگوی خود با خبرنگار ما درباره بازی بدون هوادار پیکان گفت: واقعا متاسفم و نمی توانم چیز دیگری بگویم. فدراسیون فوتبال به مطالبات هر دو تیم پیوسته و منتظر است ببیند آنها چه می خواهند!

وی با عصبانیت در مورد موضوع خانواده پیکان گفت: آیا چیز عجیبی خواسته ایم؟ بازی فوتبال با ورزشگاه، بازیکنان دو تیم و حضور هواداران از سراسر جهان برگزار می شود. استادیوم استانداردی که می تواند لذت فوتبال را به هواداران منتقل کند. فوتبال ما که نه حق پخش دارد و نه هوادار و تماشاگر در ورزشگاه؟ پس ما برای چی بازی می کنیم؟ به جز فوتبال برای لذت بردن هواداران است و همه باشگاه ها سرمایه گذاری و برنامه ریزی می کنند. ما چیزی جز بازی با هواداران نمی خواهیم.

درویش همچنین گفت: اینکه برخی دوستان چگونه جایگاه ها را برای هواداران آزاد می کنند مشکلی نیست و آنها حساسیت و اهمیت این موضوع را درک کرده اند اما در حساس ترین لحظه فصل و بازی ها باید بدون حضور مقابل حریفان به میدان برویم. تماشاگران؟

مدیرعامل پرسپولیس گفت: با احترام به این عزیزان باید بگویم با توجه به احترامی که برای هواداران، بازیکنان و اعضای فنی تیمم قائل هستم بدون حضور هواداران مقابل پیکان به میدان نخواهیم رفت.

درویش در پاسخ به اینکه عدم حضور هواداران در ورزشگاه تخلف از نظر شورای امنیت است، گفت: من خودم نمی دانم؟ من سال هاست که در سایپا هستم و با توجه به شرایطی که دارد مسابقات در این ورزشگاه بدون تماشاگر است اما سوال من این است که چرا؟ چرا در این بازی حساس که تیم های دیگر حتی به هواداران خود به صورت رایگان اجازه ورود به ورزشگاه را می دهند و هواداران ما آنقدر تیم خود را دوست دارند شرکت نمی کنیم که به هر شکلی و در این شرایط سخت اقتصادی بلیط می خرند و از این اتفاق مهم محروم می مانند؟ خب بازی رو باید ببرن ورزشگاه تهتی، نمیدونم باید ببرن قلعه حسن خان، کرج یا جای دیگه. خدا پدر و مادر بیرانوند را بیامرزد و به قول خودش او را به خرم آباد ببر. می خواهند همه جا ببرند اما با حضور هواداران عزیز. ما این حق را نادیده نمی گیریم، مخصوصاً در روزهایی که برخی دوستان با دو حرف شرایط فدراسیون و حتی اساسنامه آن را تغییر می دهند!

دیدگاهتان را بنویسید