نمی توانیم با روسیه بازی کنیم/ 29 آبان با یک تیم عربی بازی می کنیم


ساعت: 08:30
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898943

ملی پوشان در طول لیگ در اختیار کی روش خواهند بود

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران 4 آبان ماه به جام جهانی قطر می رود و به همین دلیل نمی تواند با تیم ملی روسیه دیدار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، جزئیات برنامه های کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای این تیم را اعلام کرد و اظهار داشت: تاریخ اعلام شده از سوی روسیه برای بازی دوستانه فوتبال با ایران، 4 آبان بوده است. و در آن تاریخ تیم ملی به قطر می رود و ما نمی توانیم مقابل روسیه بازی کنیم. ما باید 5 روز زودتر در قطر باشیم تا هماهنگی‌هایمان را انجام دهیم و در 30 نوامبر به سلامت با انگلیس روبرو شویم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال همچنین از برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال با یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس در روز 29 آبان خبر داد.

وی همچنین درباره حضور ملی پوشان شاغل در لیگ برتر در اردوی تیم ملی در لیگ برتر ایران گفت: هفته گذشته با مسئولان سازمان لیگ جلسه ای داشتیم. طبق تقویمی که کی روش پیش بینی کرده بود، تقویم لیگ نیز با توجه به تقویم تیم ملی تغییر کرد. مسئولان سازمان لیگ کشور با مدیران باشگاه ها صحبت کردند و کی روش به طور خاص با مربیانی که بازیکنان بومی در تیم ملی دارند صحبت کرد تا این بازیکنان هفته ای چند روز در اختیار تیم ملی باشند.

محمدنبی افزود: بازیکنان خونه به خونه باید هفته ای چند روز در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند تا شرایط فنی آنها بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید