قرارداد رضایان بالای 6 میلیارد است، می تواند بدون پول بازی کند؟ / در حال حاضر نمی توانیم قرارداد ثبت کنیم


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842898

در حال حاضر صحبتی مبنی بر جایگزینی دستیاران گل محمدی وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شد قرارداد رضایان برای این فصل 6 میلیارد بوده است، گفت: فکر می کنم بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی بود، تنش وجود داشت اما انشاالله از فرصت باقی مانده استفاده کند. فراموش نکنیم که حالا باید روی مسابقاتی که آرزویش را داریم و محقق شد، به جای اینکه به دنبال حواشی باشیم، به فکر بازی های دوستانه باشیم تا تیم ملی یک تیم قدرتمند را به مسابقات بفرستد.

وی افزود: دغدغه اعضای هیات مدیره باید این باشد که چگونه می توانند به این مهم برسند، هر کشوری برای حضور در جام جهانی تلاش می کند اما متاسفانه با شرایط فعلی وضعیت جالبی نداریم. امیدوارم هیات تایید شده سریع فکر کند تا دل هواداران را شاد کند.

در خصوص مهرداد سراج، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حکم هیئت مدیره فدراسیون فوتبال برکنار شد و گفت: بله، یک نفر کم شده اما به هر حال بقیه عضویت دارند. فرقی نمی کند که چه کسی باشی یا نباشی، مهم این است که آنها بتوانند کاری کنند که حداقل حریفان قدرتمندی برای بازی با تیم ملی تضمین کنند. تا دیدارمان 29 آبان است و مسابقات شروع می شود. به جای اینکه حسرت آن روز را بخوریم که از فرصت های امروزمان استفاده نکردیم، از فرصت های امروزمان استفاده کن تا پشیمان نشویم.

وی در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند و اینکه وی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است، گفت: خیر، تلاش می کنیم تا بعد از پنجشنبه به این موضوع برسیم و در مورد آن تصمیم گیری کنیم.

درویش در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات در پرسپولیس گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد. حالا که نمی توانیم قرارداد ببندیم. باید منتظر شروع نقل و انتقالات باشیم.

وی در خصوص دعوت رامین رضایان به کمیته انضباطی باشگاه گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده است. دیشب به من گفت مجانی بازی می کنم و … پولی که برای آمدنش در این 3-4 ماه پرداخت شده کجا رفته؟ او متوجه نشد؟ این بیشتر از این است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رضایان دو ماه بابت مابه التفاوت دستمزدش پول گرفته است، گفت: فرقی نمی کند مبلغی دریافت کرده است.

درویش در مورد 6 میلیارد دلار مناسب برای این فصل گفت: “فکر می کنم بیشتر باشد.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی در مورد تغییر دستیاران خود صحبتی کرده است یا خیر، گفت: نه، صحبتی در این مورد نکرده و تا امروز هم بحثی در مورد اینکه می خواهد تغییر کند یا نه. بعد از اتمام مسابقات تصمیم می گیرد که با این نفرات ادامه دهد یا دوستان جدیدی اضافه کند تا تیم آمادگی بهتری داشته باشد و خدای ناکرده بهتر برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه امسال جام قهرمانی را از دست دادند از کادر فنی این تیم چه انتظاری دارد، تصریح کرد: کادر فنی باید تصمیم بگیرد که کدام تیم را به نمایندگی از پرسپولیس ببندد در حالی که جایگاه پرسپولیس اینقدر بالاست. بعد از 5 سال که قهرمان شد، وقتی نایب قهرمان شد بحث مطرح شد. این نشان دهنده جایگاهی است که پرسپولیس در جامعه ای به دست آورده که جز قهرمانی تصورش را نمی کنند. شما همچنین می توانید بزرگترین تیم های جهان را ببینید. کمتر تیمی است که در عرض 5 سال قهرمان و در دو سال نایب قهرمان شود و مردم نگران این هستند که چرا آنها نایب قهرمان شدند. با وجود همه این مشکلات و اینکه تیم بازیکنان بزرگی را برای هماهنگی بازیکنان استخدام شده از دست داد. شاید فکر می کنم آنها کمی انگیزه داشتند چون امسال لیگ قهرمانان آسیا را نداشتیم، یکی از بزرگترین انگیزه های تیم ما حضور در این مسابقات است. به نظر می رسد پرسپولیس دو فصل متوالی نایب قهرمان آسیا شده است، اما به گفته گل محمدی، خدای نکرده بازیکنانی که بتوانند کمک بیشتری به این تیم کنند، برای سال جدید به خدمت گرفته می شوند.

درویش درباره شرایط لیگ قهرمانان فصل آینده گفت: قهرمان سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند که دو سال بعد در شهریور ماه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف نایب قهرمانی پرسپولیس چه می شود، گفت: فکر نمی کنم قهرمانی یا نایب قهرمانی تاثیری داشته باشد چون امسال لیگ قهرمانان آسیا را نداریم. قانون می گوید قهرمان از فصل آینده در مسابقات شرکت می کند، حالا بستگی به تصمیم فدراسیون دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا اردوی پیش فصل پرسپولیس در خارج از کشور برگزار می شود یا خیر، گفت: خیر، هنوز زمان زیادی برای تصمیم گیری باقی مانده است.

درویش در خصوص قرارداد نیم فصل رامین رضایان گفت: از اداره مالی بپرس فکر می کنم بیش از 6 میلیارد تن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سیدجلال حسینی در این تیم می ماند یا می رود، گفت: هر تیمی بازیکن و کاپیتان بزرگی دارد، یک روز می آیند و می روند اما جای خود را از دست نمی دهند. سیدجلال متعلق به باشگاه پرسپولیس است و پرسپولیس باید جایگاه خود را حفظ کند. اگر دوست دارد بازی کند قطعا کادر فنی از او استفاده خواهد کرد، اگر نه در پست های دیگر از او استفاده خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه خیلی ها نگران این بودند که مهدوی کیا برای سید جلال اتفاق نیفتد، گفت: چه شد؟ نه، این اتفاق نمی افتد.

درویش با بیان اینکه می گویند شخصیت استقلال پاک است، گفت: به آنها تبریک می گویم. بازی باید یک برنده و یک بازنده داشته باشد، در این مدت نوبت استقلال بود، تبریک به هواداران. خدا خیرشان بدهد. این یک ورزش است.

در مورد روزنامه سپاهان که گفته بود قهرمانی را به تیم اول تهران تبریک گفتیم، گفت: باید از سپاهان بپرسید که چرا چنین کاری کرد، من نباید پاسخگو باشم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید