صالحی نمی تواند تیم ملی را همراهی کند/نمی توانیم نتیجه جام جهانی را پیش بینی کنیم


ساعت: 20:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889279

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: شخصا با محمد موسوی صحبت کردم و از فدراسیون درخواست کردم که برای کمک به والیبال برای رسیدن به اهداف آینده اش دعوت شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهروز عزایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه این تمرین گفت: خوشبختانه شرایط خوب و قابل قبولی است. بعد از لیگ ملت ها چند روز تعطیل بودیم و چند نفر به ما اضافه شدند. ما سعی کردیم ترکیبی از بازیکنان لیگ ملت‌ها و چند بازیکن مصدوم داشته باشیم. در روزهای اول چالش‌های هماهنگی داشتیم، اما به تدریج اوضاع بهتر شد. شرایط خوبی داشتیم و فشار کار بالا بود. با توجه به اینکه در لیگ ملت ها بازی های پرفشاری داشتیم، به بازیکنان مکان هایی برای ریکاوری دادیم، اما روند قابل قبولی است. امیدوارم در جام واگنر و بازی های دوستانه به ایده آل ترین شرایط دست پیدا کنیم.

وی در خصوص دعوت محمد موسوی به تیم ملی گفت: شخصا با محمد موسوی صحبت کردم و از فدراسیون درخواست کردم که برای کمک به والیبال برای رسیدن به اهداف آینده اش دعوت شود. او یکی از بازیکنان بزرگ دنیاست و حضورش از نظر فنی و روحی به ما کمک می کند. معنوی نژاد هم به ما اضافه شد. جواد کریمی و اصغر مگدار هم اضافه شدند. مگدار شرایط بسیار خوبی دارد اما کریمی 80 درصد آماده است. امیدوارم مصدومان در فرصت باقی مانده آماده باشند. میثم صالحی هم با ما تمرین می کند اما به دلیل مصدومیت نمی تواند ما را همراهی کند.

وی درباره کاپیتانی محمد موسوی در تیم ملی گفت: اتفاق خاصی در این مورد نیفتاد. میلاد به عنوان یک بازیکن باتجربه این تصمیم را گرفت و مورد تایید ما قرار گرفت. سعی کردیم از نزدیک به موضوع ظاهر و احترام به بزرگترها نگاه کنیم. میلاد بازیکن باتجربه و نجیبی است. او در اولین جلسه که به تیم اضافه شد، اعلام کرد که این وظیفه به موسوی محول خواهد شد.

او درباره رقابت بین بازیکنانی که در چند پست مختلف آماده هستند، گفت: همه مربیان چالش رقابت نزدیک و سالم بین بازیکنان را دوست دارند. خوشحالم که بازیکنان خوبی داریم و برای انتخاب آنها با چالش مواجه شدیم. این برای من و مربیان تیم خوب است.

عطایی درباره تغییر فرمت جام جهانی گفت: تغییر فرمت مسابقات تاثیری در عملکرد ندارد اما نمی توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. مشخص نیست این تیم در کدام قسمت از جدول قرار می گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد متفاوت است.

وی درباره هدف تیم ملی در مسابقات پیش رو گفت: تا المپیک استراتژی را ترسیم کرده ایم و سعی کرده ایم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما همچنان در تلاش هستیم تا بهترین کیفیت را به نمایش بگذاریم. امیدوارم نتیجه ما بهتر از دوره های قبلی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید