نمی توانیم مبلغ قرارداد نکونام با فولاد را پرداخت کنیم/ امکان خروج تیم ملی از جام جهانی وجود ندارد.


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905817

تمام فکر و ذکر ما در بازی با انگلیس و آمریکا دخیل است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ناکونام با باشگاه فولاد رقم قابل توجهی است و نمی توانیم چنین مبلغی را به او پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت نیمکت نشینی جواد نکونام در تیم ملی گفت: کارلوس کی روش با نکونام کار کرده و ضمن احترام به همه مربیان کشورمان در حال مذاکره برای جواد نکونام هستیم. برای حضور در تیم ملی . قرارداد نکونام با باشگاه فولاد مبلغی جدی است و نمی توانیم چنین مبلغی را به او پرداخت کنیم.

وی درباره کمپین حذف تیم ملی از جام جهانی 2022 گفت: همه ما روی بازی با انگلیس و آمریکا تمرکز کرده ایم و درگیر این مسائل حاشیه ای نمی شویم. هیچ ایرانی دوست ندارد تیم ملی کشورش از جام جهانی حذف شود و هیچ غول فوتبالی هم چنین خواسته ای نداشته است.

رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در پایان گفت: چون ارتباطات زیادی دارم می‌دانستم که این اتفاق نمی‌افتد، اما خوب نیست که اینطور شایعه کنیم و مردم را ناامید کنیم. وقتی تیم ملی می برد، مردم از سراوان تا تهران و همه جای ایران با هر شرایط و منطق و سیاست خوشحال می شوند. تیم ملی در حال اتحاد است و می تواند همه گروه ها را به هم پیوند دهد.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید