گفتگوهای خوبی با فولاد برای حضور نکونام در تیم ملی انجام شد/حذف ایران از جام جهانی امکان پذیر نیست.


ساعت: 22:04
تاریخ انتشار: 08/01/1401
کد خبر: 1905408

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت های خوبی با فولاد برای حضور نکونام در تیم ملی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه افتتاح ساختمان هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک ساختمان فدراسیون فوتبال ساخته شود، زمین ساختمان فدراسیون فوتبال انجام شده است. آماده و پاکسازی شد و اینفانتینو و شیخ سلمان قول کمک دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران را جزو معدود کشورهایی است که به سیستم VAR مجهز نیست، گفت: داوران فوتبال ما تجهیزات کافی ندارند و اگر داور اشتباه کند باشگاه اعتراض جدی خواهد کرد. این ایرادات باعث شد داوران زیادی را از دست بدهیم. در این راستا سعی می کنیم سیستم VAR را در نیم فصل یا در میانه مسابقات در کشور فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه تنها 5 شرکت مورد تایید فیفا برای تهیه سیستم VAR وجود دارد، بنابراین در حال حاضر نمی توانیم از دانش بنیان استفاده کنیم، افزود: پنجره تایید فیفا در شهریور سال آینده باز می شود اما نیازهای فوتبال کشور است. باید در اسرع وقت اجرایی شود و از شرکت های موجود 2 مورد به شرایط ما نزدیک است و مراجع ذیصلاح باید تا فردا تایید نهایی را انجام دهند.

تاج تصریح کرد: تمام تمرکز تیم ملی روی بازی با انگلیس است و درگیر حاشیه نخواهد بود اما باید توجه داشت که هیچ تیم ملی ایران خواهان حذف از جام جهانی نیست. این نمی تواند اتفاق بیفتد و شایعه پراکنی و ناامید کردن ملتی که در هر سیاسی و در هر فضایی از پیروزی تیم ملی خوشحال می شود کار درستی نیست.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی 28 آبان با نیکاراگوئه دیدار دارد و 23 آبان در قطر به مصاف تونس می رود و در حال حاضر به دنبال زمین چمن خوبی در قطر هستیم تا بازی به بهترین شکل پیش برود.

تاج با اشاره به اینکه جزیره کیش شرایط خوبی برای بازیکنان و تماشاگران ملی دارد، گفت: کمپ خوبی در این جزیره برگزار می شود که در صورت نیاز در اختیار تیم ملی قرار می گیرد و گردشگران ایرانی به دلیل هزینه های زیاد در قطر می توانند در کیش اقامت کنند. ، بله شما خوب هستید
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا هواداران و خبرنگاران را در کیش اسکان دهیم تا پروازی مقرون به صرفه تری داشته باشند و با کشتی برای تماشای مسابقات به قطر بروند.

تاج با اشاره به برنامه کوتاه مدتی که برای نکونام و حضورش در تیم ملی در نظر گرفته شده است، گفت: نکونام با تیم فولاد قرارداد دارد که معتبر است و ورود افرادی که طرف قرارداد شرکت دیگری هستند تخلف است اما صحبت هایی انجام شده است. با تیم فولاد برگزار شد تا اتفاقات خوبی رخ دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه کشور مربیان خوب و توانمندی دارد، گفت: با احترام به سایر مربیان، انتخاب کیروش به عنوان کمک مربی تنها با نکونام است، او باید در جام جهانی کنار بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید