در 2 هفته آینده خبرهای خوبی از VAR خواهیم داشت/ حذف تیم ملی از جام جهانی عادلانه نیست!


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907031

عضو شورای حاکمیتی و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: این انصاف نیست که تیم کشورمان که با اقتدار در آسیا به جام جهانی راه یافته است به دلیل تحریم ها حتی یک دلار کمک فیفا نداشته باشد. و فشار اقتصادی در آسیا از جام جهانی حذف خواهد شد.»

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید میرشاد مجدی عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه هیات مدیره استان هرمزگان گفت: در جلسه دیروز کمیته داوران نیز مستقیماً مسئولیت پیگیری VAR را بر عهده داشت. مشکل در فوتبال بومی در این زمینه 2 شرکت معیارهای لازم را برای ورود VAR به کشورمان دارند و کمیته داوران نیز باید جلسات و پیگیری های لازم را در این زمینه برگزار کند و در دو تا آینده خبرهای خوبی در این زمینه اعلام خواهیم کرد. هفته ها

وی در خصوص انتصاب رئیس کمیسیون فوتسال نیز گفت: با این حال رئیس فدراسیون در تعیین افراد مختار است و تصمیم گیری برای ایجاد تغییرات بر عهده رئیس فدراسیون است. در اساسنامه ای که من بررسی کردم؛ رئیس کمیته فوتسال نیز رئیس سازمان لیگ فوتسال است. حال باید دید تصمیم گیری برای ریاست کمیسیون فوتسال چگونه و با چه کسی خواهد بود.

مجدی درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا گفت: متأسفانه بازی را به ژاپن واگذار کردیم وگرنه تیم ملی کشورمان از هر نظر بهتر از حریف بود. تیم در آینده

وی درباره تیم ملی فوتبال گفت: در 2 بازی دوستانه ای که برگزار کرده ایم نتایج خوبی کسب کرده ایم و تیم ملی ما را به جام جهانی و کسب نتایج مورد انتظار خوشبین کرده است. هرچند قبل از جام جهانی هیچ بازی دوستانه ای در برنامه اسکوچیچ نبود اما حالا 2 بازی دوستانه برای کی روش در نظر گرفته شده و امیدوارم با بهترین آمادگی راهی جام جهانی شویم.

عضو شورای حکام فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تمایلی به تغییر مربی ندارم، اما نباید به شایعات توجه کرد، زیرا نباید فراموش کرد که این اسکوچیچ بود که تیم ملی کشورمان را تحویل گرفت. بدترین زمان و سریع ترین صعود تاریخ فوتبال ما تا زمانی که جام جهانی یک عدد را رقم زد نظر شخصی من این بود که نیمکت تیم ملی ما تغییر نمی کرد، اما همیشه تابع تیم بود و زمانی که تیم تصمیم به تغییر سرمربی گرفت.

وی درباره تلاش برای خروج تیم ملی از جام جهانی اذعان داشت: فوتبال فضای ورزشی است و دخالت های سیاسی نباید در آن تاثیر بگذارد. این عادلانه نیست که تیم کشورمان به دلیل تحریم ها و تحمل فشار اقتصادی با قدرت در آسیا بدون یک دلار کمک فیفا از جام جهانی کنار بیاید. جوانان ناسیونالیست کشور ما نشان خواهند داد که ملتی پشت سر آنهاست تا بتوانند شادی را برای کشور ما به ارمغان آورند. حداقل حق ما حضور در جام جهانی است.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: شرایط بندرعباس را برای برگزاری اردوی تدارکاتی برای یکی از تیم های جوانان یا نوجوانان قبل از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی مناسب دیدم. امروز در سفر به بندرعباس همه شرایط لازم را پیش بینی و ارزیابی می کنیم و امیدوارم به زودی این اردوی تدارکاتی را برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید