دیگر VAR را دنبال نمی کنم/ صعود تیم ملی از گروه خود در جام جهانی غیرممکن نیست


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909217

عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: هر تیمی که در جام جهانی شرکت می کند دوست دارد در جمع 16 یا 8 تیم نهایی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید میرشاد مجدی عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: پس از استعدادیابی تیم های زیر 17 و 20 سال در مسابقات مقدماتی حضور یافتند. راهیابی به مرحله نهایی بازی های آسیایی و راهیابی به فینال خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کنند. تیم زیر 21 سال دو دیدار تدارکاتی در بلاروس برگزار خواهد کرد. تیم زیر 15 سال در اردو به سر می برد و تا چند روز دیگر عازم مسابقات در کفا می شود.

او درباره عضویتش در گروه ویژه VAR گفت: زمانی که مسئولیت داشتم لجبازی می کردم اما الان نیستم. خداداد افشاریان رئیس کمیسیون داوران هم اکنون این مسئولیت را برعهده دارد و قرار است گزارش وضعیت بدهد.

مجدی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای گفت: این قهرمانی را تبریک می گویم. قهرمانی در هر رده ای افتخار است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه حضور در جام جهانی 2022 گفت: هر چه کادر فنی تیم ملی بخواهد آقای تاج و همکارانش آماده می کنند و امیدواریم تیم ملی قدرتمند و موفق باشد. در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد. وقتی سرمربی عوض می شود، همه نگاه ها به این است که چه چیزی برای تیم ملی بهتر است. همچنین امیدواریم تیم ملی از گروه خود صعود کند.

عضو شورای حکام فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی در آستانه جام جهانی اسپانسر ندارد، اذعان داشت: اسپانسر کاری است که شرکت ها باید در مناقصه و مزایده شرکت کنند. زمان کم است اما فکر می کنم اسپانسر خوبی برای تیم ملی پیدا کنیم.

وی درباره صعود تیم ملی از گروه خود تصریح کرد: هر تیمی که در جام جهانی شرکت می کند دوست دارد در جمع 16 یا 8 تیم نهایی حضور داشته باشد. هیچ تیمی به تیم دیگری راه نمی دهد و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. با بازی هایی که از ایران مقابل اروگوئه و سنگال دیدیم به تیم ملی خوشبین بودیم. انگلیس و ایتالیا و آلمان و آمریکا و ولز را دیدیم. اگر این شرایط ادامه پیدا کند، ظهور ایران غیرممکن نیست.

رئیس اسبق فدراسیون در واکنش به حضور شهره موسوی در جلسه اخیر هیات رئیسه با تاکید بر اینکه تیم های ملی بانوان نتایج خوبی کسب نکردند، خاطرنشان کرد: تیم های مختلف اعم از زیر 15 سال و جوانان علیرغم اینکه به مقام قهرمانی رسیدند. تغییر سرمربی در مورد خانم موسوی باید بگویم که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال نایب رئیس سوم فدراسیون و نایب رئیس بانوان است و حضور ایشان قانونی است. من از امور او اطلاعی ندارم زیرا او در صلاحیت ما نیست.

وی درباره کاندیدایی مدیرعاملی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: خیلی ها بودند و شاید اسم من هم مطرح شد اما تمام فکر و ذکرم فدراسیون و کمیته جوانان است.

مجدی در پایان درباره لباس تیم ملی گفت: لباسی که اینجا هست را ندیده ام و فردا لباس تیم ملی ارائه می شود. طراحی لباس ساده است. (در این لحظه خبرنگاران لباس مجدی را نشان می دهند). من طراح نیستم اما انشالله ایران با پیراهن خوبی وارد میدان می شود.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید