ما از کاریزمای کی روش انرژی گرفته ایم/ حرکت از گروه جام جهانی غیرممکن نیست


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909171

ما باید این واقعیت را بپذیریم که کار ما در قطر دشوار است.

مدافع تیم ملی فوتبال سپاهان گفت: انرژی ای که کارلوس کی روش برای کار و شخصیت و کاریزمای خود می گذارد، همه ما بازیکنان با دیدن او از او انرژی می گیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امید نورافکن مدافع تیم فوتبال سپاهان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: اردوی بسیار سختی را از نظر تمرینی پشت سر گذاشتیم.پنجشنبه یک بازی دوستانه با نیکاراگوئه داریم که امیدوارم بتوانیم در آن پیروز شویم و نکات تاکتیکی را اجرا کنیم. که سرمربی تیم گفت

وی درباره بازی در پستی که رقبای زیادی در تیم ملی دارد، گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکردم را برای تیم ملی انجام دهم. آرزوی هر بازیکنی این است که بتواند برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را می کنم.

توجه به همکاری با کارلوس کی روش و اینکه او قبلا گفته بود سرمربی تیم ملی فقط 2-3 ساعت در شب می خوابد. او گفت: در مصاحبه قبلی ام هم گفته بودم انرژی که برای کارش می گذارد و شخصیت و کاریزمایش همه ما بازیکنان با دیدنش از او انرژی می گیریم. از همکاری مجدد با او بسیار خوشحالم.

مدافع تیم ملی در مورد شانس صعود تیم ملی از گروه جام جهانی گفت: کار ما خیلی سخت است. در گروه ما تیم های خوبی حضور دارند و همه بازیکنان این سه تیم در سطح اول بازی می کنند که کار را برای ما سخت می کند. غیرممکن نیست، اما باید واقعیت ها را بپذیریم که کار ما بسیار سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید