کی روش به من فرصت داد/ گروه ما راحت تر از جام جهانی قبلی نیست


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909457

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: کی روش دوباره به من فرصت داد و تمام تلاشم را می کنم تا نظر او را جلب کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ روزبه چشمی مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: اردوی خوبی داریم. در فاصله کوتاهی که تا جام جهانی و شروع اردو با بازیکنانی که در ایران هستند، تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنیم تا لژیونرها اضافه شوند و بتوانیم تیم خوبی را به مسابقات بفرستیم. . جو تیم ملی برای تمرین و فوتبال خوب است. همه تلاش می کنند، هم بازیکنان و هم کادر فنی، خدا کنه دست پر برگردیم.

وی درباره اعتماد دوباره کارلوس کی روش و دعوت او به اردوی تیم ملی گفت: کی روش به من فرصت دیگری داد و تمام تلاشم را می کنم تا نظر او را جلب کنم. همه بازیکنان تلاش می کنند زیرا این مهم ترین رویداد فوتبالی است و همه شانس دارند. کی روش به همه نگاه می کند، همه سعی می کنند مسافر جام جهانی باشند و من یکی از آنها هستم.

کاشمی درباره تغییر پست در تیم ملی و استقلال عنوان کرد: در باشگاه و به خصوص در تیم ملی تمام تلاشم را می کنم، در هر پستی که سرمربی تصمیم بگیرد به وظایف خود عمل می کنیم. همه ما سربازان تیم ملی هستیم و قطعا در هر پست و شرایطی تمام تلاشمان را برای تیم ملی می کنیم.

وی در خصوص آنالیز بازیکنان تیم ملی در جام جهانی تصریح کرد: کی روش برنامه شلوغی برای آنالیز هر روز تیم های انگلیس، ولز و آمریکا دارد و قطعا می دانم که آنالیز خوبی انجام داده که توصیه های خوبی به ما می کند. انشاالله بتوانیم با دست پر جام جهانی را ترک کنیم. شاید برخی بگویند نام بردن از تیم هایی که امسال در گروه ما هستند نسبت به جام جهانی قبلی راحت تر است، اما اینطور نیست.

مدافع تیم ملی فوتبال بالاخره گفت: انگلیس شانس قهرمانی دارد. باید خوشبین باشیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا نتیجه بسیار بهتری نسبت به دوره قبل کسب کنیم، اما واقعا گروه سختی داریم و کار بسیار بزرگی است. ما تلاش می کنیم نتیجه ای را که در جام جهانی قبلی کسب کرده بودیم، بهتر کنیم. برخی ممکن است فکر کنند این گروه آسان تر است، اما اینطور نیست. شما هر 3 تیم را می شناسید و می دانید کار بسیار سختی است، اما بچه های تیم ملی و کادر فنی تمام تلاش خود را می کنند تا در این گروه موفق شویم. …

دیدگاهتان را بنویسید