تیم منتخب جام جهانی به آسیا اعزام می شود / قهرمانی آسیا آخرین فرصت نیست

ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786439

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: قهرمانی آسیا آخرین فرصت برای هیچ ورزشکاری نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، شهرام هروی سرمربی فدراسیون کاراته گفت: متاسفانه کرونا یک اتفاق ناخواسته است که اکثر تیم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و اتفاقا تیم ملی به مسابقات قهرمانی اعزام شد. جهان را باز نگه دارید ملی پوشان چند ماه در اردوها شرکت کردند و مراحل انتخابی زیادی را پشت سر گذاشتند. هدف ما استفاده از تمام پتانسیل و ظرفیت بازیکنان یعنی اعزام دو تیم به مسابقات در قسمت انفرادی بود. حتی در وزنه برداری بازیکنانی انتخاب شدند تا برای اولین بار در جام جهانی پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: اما در نهایت جام جهانی لغو شد و تصمیم کادر فنی این بود که همین تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود چرا که تیم ملی در تمامی سیستم های انتخابی مقام اول را کسب کرد. وی ادامه داد: البته ما بیشتر از بازیکنانی که برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده اند ناراحت هستیم، اما خارج از کادر فنی این اتفاق افتاد. ما در شرایط حساس و حساسی هستیم و همه این بازیکنان سرمایه کاراته ایران هستند.

وی گفت: هدف ما این است که در بازی های آسیایی سال آینده چین در بازی های آسیایی جاکارتا 2 طلا، یک نقره و یک برنز را ارتقا دهیم و چهار فرصت مردان را به سه مدال طلا تبدیل کنیم. به.

هروی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون جهانی کاراته بازیکنان با راه یابی به مسابقات جهانی انتخاب می شوند. بنابراین از این بازیکنان در حمام های کاراته استفاده می شود تا فرصت حضور در بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا در سال آینده را از دست ندهیم.

وی در پایان گفت: قهرمانی آسیا آخرین فرصت برای هر ورزشکاری نیست. باز هم فرصت باقی مانده آخرین فرصت برای ملی پوشان اعزامی به جام جهانی نبود. کاراته یک ورزش انفرادی است که اگر توسط یک ورزشکار حمایت شود و آسیب نبیند، می تواند به قهرمانی جهان در سنین بالا منجر شود. اتفاقی که در مسابقات امارات در رده های سبک و سنگین رخ داد و 2 ورزشکار بالای 36 سال صاحب مدال طلا شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید