می توانیم از گروه خود در جام جهانی حرکت کنیم/ عصبانیت کی روش خارج از کنترل ماست


ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907750

رایزنی تاج درباره حضور خلیل زاده و کنعانی زادگان در اردوی تیم ملی؛

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: رئیس فدراسیون در حال رایزنی است تا خلیل زاده و کنعانی زادگان هر چه سریعتر در تمرینات تیم ملی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال پیش از سفر به کرمان برای حضور در دیدار سوپرجام فوتبال ایران گفت: مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود و زمین مشکل خاصی ندارد. این ورزشگاه بر اساس مولفه ها و معیارهای در نظر گرفته شده انتخاب شد و انشاالله بازی سوپرجام به خوبی برگزار شود.

وی با ابراز ناراحتی کارلوس کی روش از غیبت شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: این دو بازیکن با باشگاه خود در قطر قرارداد دارند و طبق قوانین فیفا، باشگاه ها می توانند حدود 8 روز مانده به جام جهانی بازیکنان خود را آزاد کنند. . لیگ قطر برگزار نمی شود اما این باشگاه این دو بازیکن را آزاد نکرد. به رئیس فدراسیون توصیه می شود هر چه سریعتر این دو بازیکن به تمرینات تیم ملی بروند.

قنبرزاده ادامه داد: ناراحتی کیروش از وضعیت دو بازیکن تیم ملی خارج از اختیارات فدراسیون فوتبال بود و آزادی بازیکنان طبق قوانین فیفا انجام می شود، اما آنچه که مربوط به امکانات بود در اختیار سرمربی تیم بود. تیم ملی و مشکل خاصی نداشتیم.» باشگاه الاهلی حق دارد دو بازیکن را آزاد کند اما بحث هایی برای اضافه شدن کنعانی زادگان و خلیل زاده به تدارکات تیم ملی مطرح شده است.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با تاکید بر جایگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این دو باشگاه مشکلات قانونی و بدهی های انباشته داشتند. کار ویژه ای در حال انجام است و دو باشگاه در حال همکاری هستند و کمیته صدور مجوزهای حرفه ای جلسات مکرری برای رفع این نواقص برگزار می کند. بخشی از این مشکل در اختیار فدراسیون فوتبال است که به طور کامل عملیاتی شده و هر دو باشگاه بسیار فعال هستند. نوعی اختلاف مالکیت بین دو باشگاه وجود دارد که باید از طریق مراجع بالادستی وزارت ورزش و در سطح هیئت دولت حل شود.

وی با بیان آخرین وضعیت بدهی آبی ها به سازمان لیگ اذعان داشت: در مورد بدهی هایی که این باشگاه دارد، آنها با سازمان لیگ قرارداد داشتند و قبل از مدیریت من آن قرارداد با مشکل مواجه بود. ما جلسه خوبی داشتیم و تلاش می کنیم با مذاکره و تفاهم راه حلی پیدا کنیم که هم مفاد قرارداد از نظر قانونی رعایت شود و هم مشکل حل شود. ما نمی خواهیم مسائل فوتبال را به دادگاه بکشانیم چون این در شأن باشگاه استقلال و سازمان لیگ نیست. از طرفی ما تعهد داریم و باید انجام شود.

کنبرزاده درباره مشکلات داوری فوتبال ایران تصریح کرد: در بحث داوری سازمان لیگ هیچ دخالتی ندارد و کمیته داوران مسئول است. بخشی از این مشکلات مربوط به کمبود VAR است و بخشی از این مشکل سازماندهی کمیته داوران است و جلساتی برای به حداقل رساندن مشکلات داوری تشکیل شده و کمیته داوران در دستور کار قرار گرفته و این موضوع در جلسه شورای داوری مطرح شد. جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

بالاخره عضو هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس درباره پیش بینی خود از جام جهانی قطر گفت: فوتبال غیرقابل پیش بینی است. اگر تیم ملی متمرکز و آرام باشد، شانس صعود از گروه خود را خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید