در باکو فقط از دو ملی پوش استفاده می کنیم/ جام جهانی 2023 اولویت ماست


ساعت: 20:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904553

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: قهرمانی تیم ملی کشتی امید را به مردم عزیز ایران تبریک می گویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: ابتدا به مردم خوب و عزیزی که نعمت ما هستند تبریک می گویم و جای زحمت دارد. برای قهرمانی تیم ملی در کشتی فرنگی امید در جام جهانی اسپانیا از استاد محمد بنا و حمید باوفا کاپیتان های تیم های ملی جوانان و بزرگسالان تشکر و قدردانی می کنم به خاطر زحمات یک ساله شان برای این جوانان. مردم. همچنین از همکارانم تیم ملی امید به خاطر زحماتی که در 20 روز گذشته برای این جوانان و آینده سازان مبارزات بومی ما کشیده اند تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی درباره شرایط قبل از جدایی گفت: با توجه به زمان کوتاهی که پس از بر عهده گرفتن هدایت، کمترین مبلغ به من سپرده شد و با نظر فدراسیون تصمیم بر این شد که مسئولیت تیم امیدها را به عنوان بر عهده بگیرم. خوب، تا بتوانیم از زمان موجود نهایت استفاده را ببریم. راستش از مجموعه مقدمات و تدارکاتی که فدراسیون اندیشید تشکر می کنم. نحوه برگزاری اردو و حضور قهرمانان در تمرینات و شرایط سختی که باید در آن روادید صادر می کردیم مواردی بود که فدراسیون کشتی با مدیریت و تمهیداتی که در نظر گرفت شرایط را برای حضور ما در مسابقات مهیا کرد. و به عنوان یک مسئول فنی از زحمات شما صمیمانه تشکر می کنم. و قدردانی کنیم

تکاوران ادامه داد: از نظر ارزیابی فنی باید بگویم قهرمانان جوان ما هر چه داشتند به عنوان سرباز به میهن دادند. سطح مسابقات بسیار بالا و متفاوت از مسابقات جوانان جهان و یک سطح پایین تر از مسابقات جهانی بزرگسالان بود که با تلاش تیم جوانان ایران به این مهم دست یافت.

سرمربی تیم ملی درباره چرخه انتخابی تیم ملی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی را نیز به مدیر تیم ملی ارائه کرده ایم و فکر می کنم با تایید فدراسیون، چرخه انتخابی تا چند روز آینده تیم های ملی تا 23 سال به بالا در سایت فدراسیون منتشر می شود. صیادان راه یافته به نایب قهرمانی تیم ملی مشخص می شوند.

حسن رنگرز با توجه به اینکه حدود 15 روز دیگر جام جهانی در جمهوری آذربایجان برگزار می شود، گفت: با تیمی بسیار جوان به جام جهانی خواهیم آمد و تغییرات بسیار چشمگیری نیز نسبت به تیم های ملی جمهوری آذربایجان خواهیم داشت. آذربایجان و ترکیه در این مسابقات از تمام امکانات خود استفاده می کنند و ما فقط از دو ملی پوش جهانی بلگراد استفاده می کنیم. بنابراین سیاست ما همانطور که با فدراسیون به توافق رسیده ایم حضور تیم جوان و حمایت هواداران کشتی در مسابقات جهانی آذربایجان خواهد بود. بازی های جهانی 2023 که سهمیه المپیک محسوب می شود برای ما در اولویت است و با نگاهی به بازی های تدارکاتی المپیک 2024 پاریس به سایر مسابقات پیش رو نگاه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید