ترکیه با سازوکار قهرمانی به باکو آمد/ با 80 درصد تغییر نسبت به جام جهانی به جام جهانی آمدیم


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908596

جوانان شایسته ما نشان داده اند که می توانند معجزه کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی فرانسه گفت: با تغییر 80 درصدی نسبت به جام جهانی بلگراد به جام جهانی آمدیم و پیش بینی ما مقابل ترکیه همان نتیجه 6-4 بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از پیروزی 6 بر 4 تیم ملی ایران مقابل ترکیه در جام جهانی گفت: پیروزی خوبی در بازی بسیار جدی ما در جام جهانی باکو بود که این اتفاق افتاد. مقابل تیم قهرمان جهان ترکیه از تمام مدال آوران خود استفاده کرد و بازیکنان خوب و اصلی خود را از 55 کیلوگرم به 130 کیلوگرم رساند. همه آنها با سازوکار قهرمانی به باکو آمدند اما تیم جوان ما کار بزرگی انجام داد و جوانان مستعد ما نشان دادند که می توانند شگفتی ساز شوند.

وی در ادامه گفت: با 80 درصد تغییر نسبت به جام جهانی بلگراد به جام جهانی آمدیم و پیش بینی ما مقابل ترکیه همین نتیجه 6 بر 4 بود و حتی در اوزان که نتیجه مربوط به پیروزی نبود اما کودکان موفق شدند با قهرمانان مدال آور مسابقه دهند.کشتی های ایرانی ظاهر شدند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین گفت: نبرد عصر مقابل قرقیزستان برای گروه ما مهم است و فکر می کنیم بازی جدی است و فکر می کنم با همان نتیجه صبح برنده شویم. این پیروزی را به مردم خوب کشورم تقدیم می کنم و امیدوارم که با این پیروزی ها دلشان بهتر شود و دعا می کنم که برای مبارزه ما اتفاقات خوبی بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید